.

Vraag

Wat kan er gedaan worden aan de kosten buiten de bundel?

  • 2 June 2023
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

Afgelopen donderdag ben ik voor het eerst buiten mijn bundel gegaan. En ben me dood geschrokken van de hoge kosten meer dan 250 euro binnen 1,5 uur tijd. Deze bedragen hebben mensen tegenwoordig niet zo maar liggen. Hier liggen mensen maanden krom om.
 

Ik begrijp dat gebruikers zelf verantwoordelijk zijn voor hun verbruik maar deze bedragen schieten wel echt de pan uit. De smsjes die jullie sturen zijn mij niet opgevallen omdat me zoontje in de auto mijn telefoon had. 
 

Hopelijk kunnen jullie je klanten tegemoet komen met een financiële compensatie en kijken hoe jullie je klanten in de toekomst beter kunnen beschermen.

met vriendelijke groet,

Rick


Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.


2 reacties

Hallo @Rv19 als je een Android telefoon hebt kun je het buiten de bundel gaan zelf beperken door een databeperking in te stellen.

Voorbeeld:

je hebt een maandbundel van 10GB.

Stel dan bij 9GB een waarschuwing in en bij 9,5GB een blokkade.

Ga daarna verder via wifi of koop een bundel bij.

Wacht op de reactie van een moderator voor een betalingsregeling.

Succes.

 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Rv19,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan bent geschrokken.

Wat lastig dat je de waarschuwing sms'jes hebt gemist! Als er na het ontvangen van deze berichten geen actie wordt ondernomen en het internet blijft doorlopen wordt het tarief van €0,15 per mb in rekening gebracht. Om het beste uit de bundel te halen deel ik graag de volgende pagina met je: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel.

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat er mogelijk is met betrekking tot de gemaakte kosten 😊.

Bedankt voor je hulp @JanD!

Groetjes,
Amy

Reageer