.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn factuur niet downloaden?

  • 16 January 2017
  • 5 reacties
  • 196 Bekeken

Ik wil mijn factuur downloaden en dat lukt niet. Ik heb opgezegd en vandaag gaat mijn nieuw abo in (met nummerbehoud). Voor de belastingdienst heb ik nog wel facturen van december en restant januari nodig. Hoe werkt dat? Op de site lukt downloaden vandaag niet.

hoor graag
Marein
icon

Beste antwoord door Caspar 17 January 2017, 15:46

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi,

Hier gaat het downloaden uitstekend, heb je het al met Chrome of Firefox geprobeerd?

De factuur over januari verschijnt pas midden februari.
Ja geprobeerd met Chrome en Firefox,site zegt: "oeps er is iets mis, check bij forum of Twitter". Ik denk dat het komt omdat ik heb opgezegd en nu geen Simyo klant meer ben, zou dat kunnen?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Vraag over factuur,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je je factuur niet kunt downloaden. Dit komt inderdaad doordat je hebt opgezegd. Ik heb je je december factuur via de e-mail naar je toegestuurd. Je januari factuur zal pas over een tijdje beschikbaar zijn dus die kan ik nu nog niet naar je toe sturen.

Heb je hier nog vragen over?

@franswon bedankt voor je hulp.

Groetjes,
Caspar
Dank je wel Caspar, ik heb de december factuur inmiddels ontvangen. Kan ik ervan op aan dat de januari factuur ook zal worden toegestuurd? Ik weet dat ik daar recht op heb, het is echter vervelend om daar achteraan te moeten.

Groet,
Marein
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Marein,

Ja, dat komt helemaal goed! Ik heb in m'n agenda gezet dat ik je de factuur zal versturen zodra deze beschikbaar is :D

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar

Reageer