.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn rekeningnummer niet wijzigen

  • 3 June 2015
  • 1 reactie
  • 172 Bekeken

Goedemiddag,

ik zou graag mijn rekeningnummer willen wijzigen. Ik wil namelijk de simyo facturen niet meer van mijn prive-rekening betalen maar van mijn zakelijke rekening.
Ik weet dat je je rekeningnummer kunt wijzigen d.m.v. een proefbetaling van € 0,01 via iDeal. Dit heb ik al geaccepteerd en geprobeerd, je wordt dan doorverwezen naar de online omgeving van je bank om de proefbetaling te kunnen doen. Echter kan ik in deze online omgeving alleen kiezen voor mijn prive rekeningnummer ik krijg daar mijn zakelijke rekening niet te zien om deze aan te vinken. Het lukt dus niet. Kan ik niet op een andere manier mijn rekeningnummer wijzigen?

Ik hoor het graag.

groetjes, P.
icon

Beste antwoord door Ali 4 June 2015, 14:45

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hoi

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat het wijzigen van je rekeningnummer niet is gelukt.

Als ik het zo goed lees heb je alle stappen correct doorgelopen, maar loopt het mis bij het selecteren van een nieuw rekeningnummer. Het aanpassen van je rekening kan inderdaad alleen via een proefbetaling via iDeal. Je wordt dan doorverwezen naar de online omgeving van je bank waar je het rekeningnummer zelf kan opgeven. Zodra de betaling is afgerond wordt je teruggeleid naar je Mijn Simyo omgeving. Zonder dit is de wijziging niet afgerond worden.

Vreemd dat de zakelijk rekening niet kan opgeven. Komt dit soms omdat je geen iDeal betaling kan doen met de rekening?

Reageer