.

Beantwoord

Waarom heb ik kosten buiten de bundel?

  • 30 August 2016
  • 9 reacties
  • 201 Bekeken

Badge +1
Ik begrijp het iets niet als ik nog beltegoed heb waarom ik dan buiten mij bundel nog 0,34 eurocent heb staan en daar heb ik vaak last van
icon

Beste antwoord door Ilias 31 August 2016, 12:04

Bekijk originele reactie

9 reacties

Worden er misschien gesprekken gevoerd naar bijvoorbeeld 0900 nummers? Deze worden namelijk niet vanuit de bundel berekend.
Badge +1
Nou niet door mij, maar ik heb vaak beltegeod over dan kan dat daar toch van betaald worden.
Je hebt prepaid. Heb je een internetbundel?
Badge +1
Internetbundel
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Rob Jansen,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat vervelend dat er onduidelijkheid bestaat omtrent de buitenbundelkosten. Ik heb daarom meteen je aansluiting erbij gepakt en het voor je gecontroleerd.

Er is op 19 augustus en ook op 23 augustus een MMS verstuurd naar 063036XXXX en naar een e-mailadres dat eindigt op @upcmail.nl. De MMS staat ook wel bekend als Multimedia Messaging Service. Dit is de opvolger geweest van de SMS. In een MMS kun je een plaatje, video of spraakbericht meesturen naar de ontvanger en dit gaat over het GPRS netwerk. Dit is dus geen normale SMS, zoals je die in de bundel hebt. MMS-berichten zijn derhalve altijd buiten de bundel.

Dit is de reden waarom er sprake is van buitenbundelkosten. Een MMS gaat namelijk nooit van je belbundel af en hoort ook niet bij de internetbundel.

Heb je nog vragen?

@Raytje, dankjewel voor je hulp. Onze Rob heeft trouwens een Sim Only.

Groetjes,
Ilias

@Raytje, dankjewel voor je hulp. Onze Rob heeft trouwens een Sim Only.

Groetjes,
Ilias

@ Raytje
Ilias schijnt een zoon te hebben die Rob heet en die heeft sim only. :P:cool:
Reputatie 3
Badge +5
Hahahaha, dat schijnt inderdaad. Ik zou het niet hebben geweten!

Aangenaam, Rob. Angela is trouwens Moederator.
Badge +1
Mag ik iedereen bedanken ik ben er uit.
Ik mijn iMessage uit gezet.
Reputatie 3
Badge +5
Helemaal goed, Rob Jansen! Ben blij dat het is gelukt!

Als je nog vragen hebt, dan ben je altijd welkom op 't Forum. Natuurlijk ook als je gewoon lekker wilt kletsen met ons.

Groetjes,
Ilias

Reageer