.

Beantwoord

Waarom ben ik nog niet aangesloten terwijk ik wel alles betaald heb?

  • 29 July 2016
  • 6 reacties
  • 135 Bekeken

Beste Simyo,

Ik zie online dat ik mijn facturen betaald heb, echter ben ik nog steeds van het netwerk afgesloten. Zouden jullie dit aan kunnen passen?

Schroom niet om contact met mij op te nemen mochten jullie aanvullende informatie nodig hebben.

Bij voorbaat heel erg bedankt,

mvg,

Paul Erdmann
icon

Beste antwoord door Caspar 1 August 2016, 12:45

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Beste Paul Erdmann, omdat dit een openbaar forum is, is het niet zo heel erg handig een telefoonnummer te laten zien. Als je de mogelijkheid nog hebt, adviseer ik je je post even aan te passen.

Simyo zal dit verder oppakken.

Echter, omdat het erg druk is op het forum en de e-mail is het wellicht raadzamer even de klantenservice te bellen.
Dank
Reputatie 7
Zie dat je er nog in bent geslaagd je post aan te passen. Heel goed.

Succes!
Er wordt helaas niet opgenomen. Zou je hier eventueel naar kunnen kijken en mij een prive bericht kunnen sturen?
Reputatie 7
Dat zal niet gaan helaas. Ik ben niet werkzaam bij Simyo. Zie mijn avatar en onderschrift.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Paul Erdmann,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je niet gelijk aangesloten was nadat je al je facturen had betaald. Ik heb gelijk je aansluiting erbij gepakt en zie dat je ondertussen al gedeblokkeerd was. Als je nog niet kunt bellen, doe dan even je toestel uit en aan.

Heb je verder nog vragen?

@RicoK bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar

Reageer