.

Beantwoord

Waar is het vinkje om je BTW factuur in te stellen?

  • 27 February 2015
  • 12 reacties
  • 463 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 8 reacties
Hoe kan ik aangeven dat ik een BTW factuur wil ontvangen? De instructie om dit te doen via het tabblad bij MijnSimyo werkt niet, zo'n tabblad is niet te zien, er verschijnt een foutmelding.
icon

Beste antwoord door koorelle 28 February 2015, 20:46

Bekijk originele reactie

12 reacties

PS: MijnSimyo geeft een 'error 500' melding: https://mijn.simyo.nl/selfcare2/servlet/Error
Nog steeds geen reactie, leest Simyo staf dit forum niet?
PS: MijnSimyo geeft een 'error 500' melding: https://mijn.simyo.nl/selfcare2/servlet/Error
Nog steeds geen reactie, leest Simyo staf dit forum niet?

Het streven van Simyo is een reactie binnen 24 uur. In het weekend zijn niet altijd moderatoren aanwezig.
Door jou en mijn reactie kom je weer verder naar achteren, men werkt van oud naar nieuw.
Nu staat je topic weer nieuwer !

Groet,
Friesian
Ik zoek hetzelfde als Nico maar ik zie onder het tabblad geen vonkje op mijn IPad
Vinkje van aanvinken sorry
Reputatie 4
Badge +8
Johan r, op mijn iPad kan ik het vakje wél aanvinken. Tabblad facturen en dan links onder.
Fijn dat het werkt voor jullie, maar voor mij nog steeds niet (niet op Windows/Chrome, Windows/IE, Android/Chrome)
Reputatie 4
Badge +8
Dat is heel vervelend.
Fijn dat het werkt voor jullie, maar voor mij nog steeds niet (niet op Windows/Chrome, Windows/IE, Android/Chrome)

Een hele goede morgen..!

Wat vreemd bij mij staat het er ook, controleerde het zojuist op mijn samsung tablet. (Wi-Fi)
En daar staat links boven het overzicht van de facturen het vakje waar een vinkje gezet kan worden.
Chrome..... Android !
zojuist op de standaardbrowser op mijn telefoon gekeken, Samsung.
Hetzelfde verhaal, op simyo site ingelogd!
Bij tabblad facturen wederom de mogelijkheid !
Bedankt Friesian, koorelle en Johan r, ik ben er uit. Mijn probleem was dat ik vanuit het MijnSimyo scherm op MijnSimyo klikte, dit geeft een error 500 foutmelding. Probleem opgelost.

Mvg, Nico



Da's goeder dan goed !🆒:D
Reputatie 4
Badge +8
Gelukkig dat het probleem is opgelost Nic0!
Bedankt voorje terugkoppeling.
Prettige zondag verder.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Nic0, welkom op ons forum! En Johan r, fijn dat jij er ook weer bent :o

Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het Subforum Factuur.

Nic0, leuk dat je laat weten dat het inmiddels gelukt is. Dit zie ik ook terug in je gegevens.

Johan r, heb je iets aan de tips van koorelle en Friesian? (Waarvoor dan, beiden)

Reageer