.

Beantwoord

Vraag over buitenbundelkosten

  • 1 March 2014
  • 3 reacties
  • 702 Bekeken

Heb bundel voor 300 min. en 500 MB.
Over januari plotseling 235 x (!) gebruikskosten als buitenbundel gebruik voor € 4,35 gefactureerd.
Hoe kan dat. Ben ruim binnen mijn bundel gebleven. Ca. 250 min.was het verbuik.
Harry Tijs
icon

Beste antwoord door Ernst 4 March 2014, 11:59

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi harluck, welkom op ons forum :)

In je gegevens zie ik in de maand januari €3,85 aan buiten bundel kosten. Deze kosten zijn gerekend voor verbruik dat niet binnen je bundel viel, namelijk gebruik in het buitenland. Je hebt 2 keer gebeld, 1 SMS gestuurd en 8 x geïnternet vanuit vanuit Duitsland.

In totaal heb je 235 keer gebruik gemaakt van je aansluiting in de maand januari, maar er waren 11 keren waarbij dat dus niet binnen je bundels viel.

Heb je dit niet op je specificatie zien staan?
Badge
Hallo ,
Ik heb een internetbundel van 1000MB.
Nu verteld mijn Simyo dat ik 588 MB binnen bundel en 490 buiten bundel heb verbruikt.
Bij elkaar heb ik nu 1078 MB gebruikt en krijg ik een waanzinnig hoge factuur van 94 euro.
Dit lijkt mij niet correct:@
Graag jullie reactie.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Tpa1967,

Wat vervelend dat je buitenbundelkosten hebt gemaakt! Zoals je vast eerder hebt gezien, heb ik gereageerd op het topic dat jij hebt aangemaakt hierover. Zullen we daar verder praten?

Hou je er in de toekomst rekening mee dat het niet nodig is om op meerdere plekken dezelfde vraag te stellen? Dan word je op de meest efficiënte manier geholpen!

Groetjes,
Jihane

Reageer