.

Beantwoord

Verbruik / overzicht klopt niet Juni 2014


Badge
Ik ven me net rot geschrokken van het bedrag dat jullie vermelden bij mijn verbruik van juni. Ik heb een bundel van 5 euro, nu zie ik dat jullie zetten dat ik rond de 32 euro moet betalen, dit kan echt niet!! Tevens zetten jullie 11 euro binnen bundel test buiten, maar heb maar bundel van 5 euro. Totaal 218 belminuten, dan kan de factuur nooit zo hoog zijn. Internet heb ik niet. Dit ga ik ook zeker niet betalen!!
icon

Beste antwoord door Ernst 14 July 2014, 16:05

Bekijk originele reactie

28 reacties

Reputatie 7
Als je (vlak) na het plaatsen van je post met de cursor bijvoorbeeld over je geplaatste post gaat dan verschijnt in je post naast het moment van plaatsen 'wijzigen'. Als je hierop klikt dan wordt je post heropend en kun je deze aanpassen. Dit kan wel maar gedurende een bepaalde tijd. Welke tijd dat is, weet ik niet.

Hierna ben je afhankelijk van de snelheid van de moderators.....:rolleyes:
Reputatie 5
Badge +11
Hoi JanetA,

Op aangeven van de collega van me die jouw mailtje beantwoorde dat je je telefoonnummer openbaar plaatste heb ik het verwijderd.
Ik zal je bericht aan Charlene doorgeven.

@RicoK, dank je voor het geven van de tip!
Badge +8
Hoi Janet,

We hebben elkaar net even gesproken 🙂 Altijd leuk om een stem bij de berichtjes te horen.
Gelukkig is alles nu duidelijk, en mocht je weer een vraag hebben, dan zien we je graag hier op het forum 🙂

Groetjes,
Charlene

Reageer