.

Beantwoord

Verbruik en factuur

  • 4 December 2012
  • 1 reactie
  • 147 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Heb vorige week een twitterbericht gestuurt en zou dan binnen een werkdag antwoord moeten krijgen, niet dus.
2 van mijn 5 abonnementen klopt het verbruik niet van.
Er worden belminuten in rekening gebracht terwijl de bundel nog lang niet verbruikt is.
Ik wil nu graag wel eens antwoord hiert op hebben.
weet niet of ik de nummers hier kan noemen maar hoop iig een antwoord van u te krijgen.
vr gr
peter
icon

Beste antwoord door Alex 6 December 2012, 16:31

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum mape,

Mocht je vraag nog niet via Twitter zijn behandeld, kun je mij dan een privé bericht sturen met daarin de telefoonnummers waar het om gaat?

Groetjes,

Alex

Reageer