Na het lezen van de verschillende topics aangaande verbruik van de data buiten je bundel zou het nu toch wel eens duidelijk moeten zijn hoe het komt dat op de meest absurde tijden er binnen 1 minuut 60 MB aan data gebruikt wordt. In de verschillende topics heb ik antwoorden gelezen van moderators dat met een snelheid van 14,4MB/s 60 MB binnen een paar minuten te realiseren is. Ik zou binnen 5 minuten 242MB gebruikt hebben (volgens mijn factuur). Nog niet eens gesproken over het feit dat ik thuis was op het wifi-netwerk. Op de specificatie was duidelijk te zien dat er in 1 minuut 60.001kb resp. 60.002kb & 60.003kb aan data gebruikt is. Even los van het feit of ik het gebruikt hebt of niet of de absurde tijden waarop elke keer weer deze spook-MB's van mijn databundel wordt afgeschreven. Jullie zouden nu toch wel moeten weten wat voor app of update dit continu veroorzaakt. Ik snap alleen dat jullie er niks aan doen zodat jullie een woekerwinst eraan kunnen verdienen. Ik vind het zeer treurig dat er geen mogelijkheid bestaat om de snelheid te verminderen als je data op is, zodat je toch nog data hebt. Ik snap ook werkelijk niet dat jullie mensen zo laten schrikken en het maar onze eigen verantwoording is om (als het kan elk minuut dat ik data gebruik) dit te checken/controlleren. Uw verhaal dat het ligt aan updates en apps die op de achtergrond zoveel MB's verslinden aub terzijde laten.
Ik ben dus op zoek wat nou de oorzaak is van die 60MB, aangezien dit nogal vaak bij jullie voorkomt.
Verder zou ik graag willen weten waarom (afgezien van de enorme winst) jullie niet de mogelijkheid hebben om dit probleem in te dammen en uw klanten de mogelijkheid geven om niet te schrikken van de factuur achteraf.
Graag uw reactie
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie