.

Beantwoord

Probleempje factuur/databundel

  • 27 July 2012
  • 5 reacties
  • 823 Bekeken

Badge
Beste medewerker,

Afgelopen maand was plotseling mijn databundel verdwenen. Zodoende heb ik meer kosten gemaakt dan normaal.

Telefonisch hebben jullie kenbaar gemaakt dat jullie dit zouden verrekenen met mijn volgende factuur. Nu is mijn (foutieve) factuur echter bijna 4 maal zo hoog als mijn normale maandelijkse factuur 44,77 euro i.p.v. om en nabij 13,00 euro.

Zijn de komende 3 en halve maand nu gratis? Of boeken jullie bij mijn volgende 'afrekening' de gemaakte kosten naar mij terug?

Alvast bedankt!

Groeten Kees
icon

Beste antwoord door Natascha 30 July 2012, 15:36

Bekijk originele reactie

5 reacties

Ik denk dat zoiets misschien bij mij ook is gebeurd . . . voor juli staat bij mij ook een verbruik van rond de 44 euro terwijl ik met telefonisch niet anders heb gedragen dan andere maanden . . . per sms staat 0.25 cent gerekend in plaats van de 6 cent die het volgens de bundel zou moeten zijn. 
Badge +6
Beste medewerker,

Afgelopen maand was plotseling mijn databundel verdwenen. Zodoende heb ik meer kosten gemaakt dan normaal.

Telefonisch hebben jullie kenbaar gemaakt dat jullie dit zouden verrekenen met mijn volgende factuur. Nu is mijn (foutieve) factuur echter bijna 4 maal zo hoog als mijn normale maandelijkse factuur 44,77 euro i.p.v. om en nabij 13,00 euro.

Zijn de komende 3 en halve maand nu gratis? Of boeken jullie bij mijn volgende 'afrekening' de gemaakte kosten naar mij terug?

Alvast bedankt!

Groeten Kees


Beste Kees87,

Ik heb het laten nakijken door de technische afdeling. De kosten die onterecht in rekening zijn gebracht voor het internet heb ik voor je gecrediteerd. De creditering zal je terug zien op je volgende factuur.
Badge +6
Ik denk dat zoiets misschien bij mij ook is gebeurd . . . voor juli staat bij mij ook een verbruik van rond de 44 euro terwijl ik met telefonisch niet anders heb gedragen dan andere maanden . . . per sms staat 0.25 cent gerekend in plaats van de 6 cent die het volgens de bundel zou moeten zijn. 

Beste Elze,

Welkom op het forum!
Ik heb je gebruiksgegevens nagekeken in het systeem. Je bent al door je belminuten heen. Je hebt voor €33,65 buiten de bundel aan sms'jes verstuurd en voor €12,23 buiten de bundel gebeld. Daarnaast heb je gebruik gemaakt van je aansluiting in het buitenland.
Beste Natascha, 

Waar staan de tarieven buiten de bundel aangegeven? Ik had er geen idee van dat smsjes buiten de bundel zo duur waren, en ging uit van 6 cent, de prijs die staat aangegeven wanneer je een abonnement kiest. 
Badge +6
Beste Elze,

De buiten de bundel kosten zijn €0,25 per minuut of per sms die je verstuurd.

Reageer