.

Beantwoord

nog 3 openstaande rekeningen maar 1 via ideal betaald

  • 22 December 2013
  • 3 reacties
  • 1109 Bekeken

ik heb 1 rekening via ideal betaald vrijdag 20.12.13 

in totaal heb ik 2 achterstallige betalingen en 1 die niet betaald is.
Nu ben ik de emails kwijt om het via ideal te betalen.
kunnen deze 3 opnieuw verstuurd worden?
icon

Beste antwoord door Charlene 23 December 2013, 14:41

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
ik heb 1 rekening via ideal betaald vrijdag 20.12.13 

in totaal heb ik 2 achterstallige betalingen en 1 die niet betaald is.
Nu ben ik de emails kwijt om het via ideal te betalen.
kunnen deze 3 opnieuw verstuurd worden?


Hoi c.tiber,

Ik zie nog twee openstaande rekeningen. Die van september is inmiddels naar het incassobureau, dus daar is geen iDeal-link meer voor. Daarvoor neem je het beste contact op met IM Nederland. De andere factuur is van november, die staat net pas online. Die gaan we deze week proberen af te schrijven. Daarmee ben je dus nog gewoon op tijd. :)
Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,
Charlene (naamgenootje ;))
hoihoi noi zit ik met het probleem dat ik die wat naat incassobureau is gegaan dat ik die handmatig heb overgemaakt wat nu?
Badge +6
Hoi c.tiber,

In dat geval wil ik je vragen een betaalbewijs in de vorm van een screenshot te sturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]. Belangrijk is dat op dit betaalbewijs te zien is vanaf welk rekeningnummer naar welk rekeningnummer je het bedrag hebt overgemaakt en wanneer.

Wanneer onze financiële afdeling deze betaling heeft gevonden, zullen zij aan IM Nederland doorgeven dat je alleen de incassokosten hoeft te voldoen.

Wanneer je de e-mail hebt gestuurd met het betaalbewijs, stuur mij dan even een privébericht met het ticketnummer van de e-mail, dan zal ik 'm voor je doorzetten naar onze financiële afdeling.

Reageer