Nieuw abonnement - nu al buiten bundel?
Gisteren mijn nieuwe simkaart ontvangen, nog haast niets gedaan, en ben nu al kosten buiten mijn bundel aan het maken volgens mijn gebruiksoverzicht.....? Heel vreemd, maar klantenservice bellen via # 1200 is niet goed voor je gezondheid, dat heb ik maar opgegeven. Het zou zomaar kunnen dat ik heel snel spijt ga krijgen van mijn keuze voor Simyo. Ik verwacht uitleg!
Welkom op het forum Gelton,
Zoals de leon hierboven al terecht vermoedt, heeft dit te maken met het gebruik van je tijdelijke nummer. Je hebt gebruik gemaakt van nummerbehoud. Hierdoor valt het verbruik voor de overname van je telefoonnummer buiten de bundel. Je telefoonnummer is per 8/8 over gezet. Hierdoor is het verbruik voor deze datum buiten de bundel berekend.
Groetjes,
Alex
Zoals de leon hierboven al terecht vermoedt, heeft dit te maken met het gebruik van je tijdelijke nummer. Je hebt gebruik gemaakt van nummerbehoud. Hierdoor valt het verbruik voor de overname van je telefoonnummer buiten de bundel. Je telefoonnummer is per 8/8 over gezet. Hierdoor is het verbruik voor deze datum buiten de bundel berekend.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.