.

Mijn kosten liggen veel hoger deze maand. Hoe kan dit?

  • 24 December 2021
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Badge

Hallo,

DE factuur november en december 2021 is van mijn bankrekening veel te hoog bedrag afgeschreven,  hoe komt dat!?  en echt rare tijd ook terwijl ik gewoon thuis was met de WiFi en terwijl ik thuis s'nachts aan het slapen was... kan gewoon niet!!! 

Graag correcties hieraan brengen!!!

Met vriendelijke groet, 

B.

 

Veerle 2 jaar geleden

Hi @Beth 

Goed dat je een berichtje stuurt! Ik snap dat dat enorm schrikken is :(

Je kunt om meerdere redenen hoger oplopen in de kosten. Ook als je je telefoon niet gebruikt, kan je telefoon data verbruiken. Denk hierbij aan software updates, synchronisaties en downloads. Dit gebeurt juist vaak ‘s nachts of vroeg in de ochtend, zodat jij er geen last van hebt. Als jouw WiFi signaal daar op dat moment te zwak voor is, dan kan je telefoon dat automatisch gaan ondersteunen met 4G. Je kunt tussen je telefooninstellingen even checken of wifiondersteuning/assistentie aanstaat. Deze mag je dan uitzetten. Dan kan hij dat in ieder geval niet meer doen.

Hoe je dit soort onverwacht verbruik voorkomt, kan je in dit blog lezen. Er staan veel handige tips in!

Wat betreft je factuur, daar wil ik graag even dieper op ingaan. We kunnen kijken naar je verbruik en eventuele oplossingen/tegemoetkomingen. Wil je mij een privé bericht sturen via deze link?

Ook heb ik de foto die je had bijgevoegd even verwijderd uit je bericht. Het is niet veilig om persoonlijke gegevens te delen op zo'n openbaar platform :)

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Veerle

Bekijk originele reactie

2 reacties

Goedemorgen @Beth  

Wees toch wat voorzichtiger met je gegevens op een openbaar forum. Een moderator, medewerker kan in jouw gegevens kijken door het inloggen of via een PM waar ze om kan vragen..  

Een moderator zal je topic aanpassen.

Ook al staat WiFi aan, is er verbinding met het WiFI netwerk, bij het hebben aan staan van mobiele gegevens pakt de telefoon sowieso de sterkste verbinding. WiFi is minder stabiel.

 

Reputatie 5
Badge +2

Hi @Beth 

Goed dat je een berichtje stuurt! Ik snap dat dat enorm schrikken is :(

Je kunt om meerdere redenen hoger oplopen in de kosten. Ook als je je telefoon niet gebruikt, kan je telefoon data verbruiken. Denk hierbij aan software updates, synchronisaties en downloads. Dit gebeurt juist vaak ‘s nachts of vroeg in de ochtend, zodat jij er geen last van hebt. Als jouw WiFi signaal daar op dat moment te zwak voor is, dan kan je telefoon dat automatisch gaan ondersteunen met 4G. Je kunt tussen je telefooninstellingen even checken of wifiondersteuning/assistentie aanstaat. Deze mag je dan uitzetten. Dan kan hij dat in ieder geval niet meer doen.

Hoe je dit soort onverwacht verbruik voorkomt, kan je in dit blog lezen. Er staan veel handige tips in!

Wat betreft je factuur, daar wil ik graag even dieper op ingaan. We kunnen kijken naar je verbruik en eventuele oplossingen/tegemoetkomingen. Wil je mij een privé bericht sturen via deze link?

Ook heb ik de foto die je had bijgevoegd even verwijderd uit je bericht. Het is niet veilig om persoonlijke gegevens te delen op zo'n openbaar platform :)

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Veerle

Reageer