.

Beantwoord

kosten buiten mijn bundel, wat nu?

  • 27 September 2022
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

Beste, 

 

ik heb gebeld over mijn factuur van +/- €100,- omdat ik niet op de hoogte was van het feit dat je buiten je bundel kon gaan bij SIMYO. In dit telefoongesprek is toen gezegd dat jullie eenmalig een groot deel wilde compenseren van de kosten die ik buiten mijn bundel om heb gemaakt. Nu zie ik alleen dat er in mijn geplande betalingen van de bank app toch het totale bedrag ingepland staat om afgeschreven te worden. Ik ben een student en ik kan dit extra geld echt niet missen op het moment. Kan iemand mij helpen hiermee? 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 28 September 2022, 13:35

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Jillianlugtigheid,

Bedankt voor je bericht. Ik heb dit even voor je uitgezocht en het klopt helemaal dat je een vergoeding krijgt voor de factuur van augustus. Vanwege de drukte is deze nog niet opgepakt zie ik, onze excuses voor het ongemak! Ik heb dit zojuist opnieuw met hoge urgentie doorgezet naar de juiste afdeling. Je krijgt binnen 1 dag een bevestigingsmail hierover. Wij kunnen de factuur nu niet meer aanpassen omdat hij al klaar staat, maar deze mag je dan storneren. Je ontvangt dan een herinnering met een betaallink met het aangepaste bedrag. 

Groetjes,
Roeqajja

Reageer