.

Beantwoord

Kan mijn zoon dezelfde prijzen krijgen voor zijn nieuwe abonnement?

  • 22 March 2019
  • 2 reacties
  • 213 Bekeken

Hallo, ik ben al een lange tijd Simyo lid en heb een abonnement van 100 min plus internetbundel van 2000 mb 4G voor 8 euro. Nu wil ik hetzelfde abonnement ook voor mijn zoon regelen alleen kom ik dan veel duurder uit, kan dit ook voor dezelfde prijs?
icon

Beste antwoord door Kevin 23 March 2019, 15:34

Bekijk originele reactie

2 reacties

U geniet bundels die van een inmiddels verlopen actie zijn of omdat u verlengt heeft met bepaalde voordelen. Deze bundels incl. het voordeel ervan houdt u zolang u uw bundels niet aanpast.

Nieuwe klanten / aansluitingen vallen daarom in de tarieven die op dit moment gelden. Ik denk dus dat het niet kan maar een moderator kan u daar zekerheid over geven, zij bepalen immers.

Fijn weekend.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Wingman,

Welkom op het Simyo Forum!

Zoals Ray ook al aangaf, is de bundel van 2000 MB voor €4 een actiebundel. Deze actie is helaas verlopen. Zolang je de bundels zelf niet aanpast krijg jij deze bundel nog wel iedere maand. Helaas gaat het dus niet lukken om deze bundel te kiezen.

Naast de actiebundel, heb je een abonnement die is verlengd met een jaar. Vanaf dat moment ben je dus ook overgegaan op goedkopere bundels. Voor het nieuwe abonnement zal dit na 9 maanden ook mogelijk zijn.

Hetzelfde abonnement is dus niet mogelijk. Je kunt natuurlijk wel gebruikmaken van de vriendendeal. Je krijgt dan beide €10 korting! :D

Heb je hier verder nog vragen over?

Groetjes,

Kevin

Reageer