.

Vraag

Kan er iets gedaan worden aan de torenhoge kosten?

  • 25 March 2023
  • 5 reacties
  • 52 Bekeken

Hallo, 

Altijd netjes binnen de bundel, nu extra MB’s bijgekocht en in een korte tijd een mega hoge rekening! Ik zie dat er hiervoor een compensatie mogelijk is? Telefoon is van m’n dochter en na alles bij elkaar nog geen uur op internet zijn de kosten echt buiten proportie. Graag jullie reactie. 
 

Alvast bedankt.
 

groetjes Linda 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid


5 reacties

Wil hier nog aan toevoegen dat ze een bericht kreeg dat ze 80% had verbruikt en dat ik nu zie dat toen op dat moment ze gewoon al moest betalen? Dit kan toch niet? 80% verbruikt vd 6500 dan had ze nog voldoende voor wat ze nu verbruikt heeft en dus de rekening van krijgt. Dit is niet terecht..

Hallo @Lindal het is altijd verstandig om een dataslot op de telefoon te zetten.

Als je bijvoorbeeld een databundel hebt van 10GB, stel dan een waarschuwing in bij 9GB  en  zet de boel op slot bij 9,5GB, dan kom je nooit over je databundel heen. Daarna eventueel losse bundel bijkopen of via de wifi werken.

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Lindal,

Bedankt voor je bericht. Jeetje, ik begrijp dat je hiervan bent geschrokken! Als er na het ontvangen van de waarschuwing sms'jes geen actie wordt ondernomen betaal je het buitenbundel tarief van €0,15 per mb. Echter is het wel zo dat je dan eerst de sms moet hebben ontvangen waarin staat dat de internetbundel voor 100% is verbruikt. Wat vreemd dat er al kosten waren ontstaan toen er 80% was verbruikt! Ik zoek graag uit hoe dit is gebeurd. Om het beste uit je bundel te halen deel ik graag de volgende pagina met je: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel.

Zou je mij een privébericht willen sturen met het 06-nummer en de persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat ik kan betekenen. 

Bedankt voor je reactie @JanD! Kleine toevoeging: Je kan alleen op een Android toestel een datalimiet instellen, Apple heeft deze optie niet.

Groetjes,
Amy

Hallo @Amy ik heb vanmorgen telefonisch contact gehad, de aanpassing is nog niet verwerkt in mijn account. Klopt dat?
 

@JanD bedankt voor jouw reactie! Helaas idd niet voor Apple mogelijk. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Lindal,

Bedankt voor de terugkoppeling. Ik heb even meegekeken en ik zie dat je een vergoeding hebt gekregen, fijn dat het is opgelost! De factuur wordt binnen 3 weken aangepast dus het klopt dat je dit nog niet ziet. Wel zie ik dat de simkaart actief is dus je kan weer gebruik maken van de aansluiting 😊. 

Groetjes,
Amy

Reageer