.

Internet bundels

  • 24 April 2012
  • 7 reacties
  • 658 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 7 reacties
Hallo ik had internet bundel van 1000 mb en ik heb hem verhoogd naar 1500 mb. Ik betalde 10 euro voor 1000 mb en nu zie ik op factuur dat 1500 mb 22 euro kost Hoe komt dat ??

7 reacties

Op de tarieven voor internet geldt zogenaamd een korting. Zo zie je bijvoorbeeld voor 1000MB ipv 16,99 nu 9,99 (16,99 is doorgestreept).
Ha fijn dat doe ik. Je ziet dan tot je verrassing bij de volgende nota, dat er 16,99 wordt gerekend, want: "U bent geen nieuwe klant". Er staat op die hele pagina nergens dat je een nieuwe klant moet zijn, daarvoor zul je op andere pagina's moeten gaan zoeken.
Lekker he?
Reputatie 3
Badge +5
De internetbundel van 1GB (1000MB) die je had was volgens de oude voorwaarden en contract denk ik.
Als je dan dus een nieuwe afsluit betaal je de nieuwe prijzen voor deze aantal MB's.
Reputatie 3
Badge +5
@ Bor
Ik snap dat je hier niet tevreden over bent maar dit kun je het beste rechtstreeks doorgeven bij Simyo zodat ze dit kunnen aanpassen.
@ Bor
Ik snap dat je hier niet tevreden over bent maar dit kun je het beste rechtstreeks doorgeven bij Simyo zodat ze dit kunnen aanpassen.


Ik heb daarover gebeld. Ik krijg dan als antwoord, wat ik hierboven al schreef. Alleen voor nieuwe klanten. Dat dat nergens staat op de pagia met de aanbieding en je zelfs op je 'Mijn Simyo" pagina dit aanbod krijgt, terwijl ze weten dat je geen nieuwe klant bent, boeit ze niet. Ik heb wel bewondering voor jou vertrouwen in de goodwill van Simyo (KPN)...;-D
Reputatie 2
Badge +4
Beste Ahmet,

Het klopt dat de internetbundel met het datalimiet van 1500 MB €21,99 kost per maand. Het tarief van €13,99 is alleen geldig gedurende de eerste 6 maanden van het abonnement. Alle voorwaarden worden hier vermeld: http://www.simyo.nl/sim-only/tarieven.

Onze excuses voor de ontstane verwarring.

Groetjes,

Manisha
Beste Ahmet,

Het klopt dat de internetbundel met het datalimiet van 1500 MB €21,99 kost per maand. Het tarief van €13,99 is alleen geldig gedurende de eerste 6 maanden van het abonnement. Alle voorwaarden worden hier vermeld: http://www.simyo.nl/sim-only/tarieven.

Onze excuses voor de ontstane verwarring.

Groetjes,

Manisha




Lijkt wel een grammofoonplaat...
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Bor Spil,

We gaan dit inderdaad duidelijker op onze website vermelden. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex

Reageer