ik dacht dat ik daar eerder op zou worden gewezen per sms maar dit lijkt niet te kloppen.
Ik heb net een medewerker gesproken die bleef volharden in de voorwaarde dat ik eerst de helft van mijn komende factuur moet voldoen voordat ik weer kan worden aangesloten. Hieronder de tekst die ik eerder heb gebruikt.
"Ik begrijp niet dat ik nu als een wanbetaler over de brug moet komen met 180,- voordat ik weer ben aangesloten, mijn rekeningen worden zonder problemen afgeschreven en de nieuwe maand is vandaag begonnen. Volgens uw eigen algemene voorwaardengaat u pas over tot afsluiting als er sprake is van wanbetaling. En bij een eventuele tussentijdse betaling zou u de klant d.m.v. een factuur op papier danwel digitaal moeten verwittigen over
een te betalen bedrag.
Mijn factuur voor oktober zal zoals gewoonlijk gewoon af te schrijven zijn en ik zou graag gewoon weer worden aangesloten zonder dat ik over moet gaan tot stappen die lijken op die van een wanbetaler. Tevens verzoek ik u mij in het vervolg tijdig te verwittigen van eventuele problemen, zodat ik op voorhand in staat ben om te handelen ipv dit soort situaties". Bij deze verzoek ik vriendelijk mijn telefoonnummer te deblokeren en maak ik morgen gebruik van mijn nieuwe bundel. EstherX
Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactie