.

Beantwoord

Hoe zit het met mijn betaling?

  • 14 January 2015
  • 1 reactie
  • 185 Bekeken

Beste,
Ik was te laat met betalen van de factuur, waardoor ik niet meer kan bellen/smsen. Ondertussen is het betaald, maar kan nog steeds niet bellen/smsen.
Hoe zit dat? Hoe kan ik dat verhelpen?

mvg,

Cindy 
icon

Beste antwoord door Ali 15 January 2015, 11:48

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Cindy666,

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Factuur, zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk.

Uit onze gegevens blijkt dat je eind december een herinneringsmail hebt ontvangen over je openstaande factuur van november.
Je had de mogelijkheid om het openstaande bedrag voor 15 januari te voldoen. Dat heb je ook gedaan, ik zie dat je op 8 januari de de factuur hebt betaald.

Ik zie verder niet dat je aansluiting is geblokkeerd, ook niet door de factuur van november.

De laatste keer dat je gebeld of ge-sms't heb is op 5 januari geweest. Zou je eens kunnen proberen om je simkaart enkele minuten uit je toestel te halen? Op deze manier kan de simkaart zich opnieuw op het netwerk registreren en dit kan het probleem vaak verhelpen.

Om na te gaan of het aan je toestel ligt raad ik je aan om een andere simkaart in je telefoon plaatsen.

Laat weten of je weer kan bellen?

Reageer