.

Vraag

Hoe kom ik aan hoge kosten midden in de nacht?

  • 25 March 2023
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Help!

afgelopen dinsdag op woensdag nacht heeft mijn telefoon ontzetted veel mb's gebruikt terwijl ik lag te slapen. hierdoor zit ik nu met een rekening van ongeveer 153 euro wegens hoogverbruik. en aangezien ik student ben kan ik die nu echt niet gebruiken. ik ben al opzoek geweest naar een eventuele oplossing maar helaas, dus vandaar dat ik het nu hier probeer in de hoop dat iemand een antwoord heeft over hoe ik dit op kan lossen want die rekening kan ik niet betalen. 

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en in categorie Factuur en Betalen geplaatst.


3 reacties

Hallo @DennisRbn voor een betalingsregeling kun je maandag het beste even bellen of whats-appen.

Om hoge kosten te voorkomen, kun je het beste een datagrens in je mobiel instellen.

Zelf heb ik bijvoorbeeld 12Gb, ik heb een waarschuwing ingesteld bij 11Gb en een stop bij 11,5 Gb.

Daarna kan je verder via wifi of een bundel bijkopen.

 

Hallo @DennisRbn voor een betalingsregeling kun je maandag het beste even bellen of whats-appen.

Om hoge kosten te voorkomen, kun je het beste een datagrens in je mobiel instellen.

Zelf heb ik bijvoorbeeld 12Gb, ik heb een waarschuwing ingesteld bij 11Gb en een stop bij 11,5 Gb.

Daarna kan je verder via wifi of een bundel bijkopen.

 

Mits je Android hebt kun je zo'n datagrens instellen. Bij Iphone is dat niet mogelijk. 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @DennisRbn,

Bedankt voor je bericht. Oei, ik kan me voorstellen dat je hiervan bent geschrokken! Ik zie dat je van @Ray en @JanD al goede tips hebt gekregen om dit in de toekomst te voorkomen! Bedankt voor jullie hulp heren 😊.

Om het beste uit je bundel te halen deel ik graag nog de volgende pagina met je: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel.

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. 

Groetjes,
Amy

Reageer