.

Beantwoord

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik niet buiten mijn bundel ga?

  • 1 May 2017
  • 3 reacties
  • 170 Bekeken

Badge
Ik heb onlangs een abonnement afgesloten van ik dacht €20 oid maar kreeg een rekening van €53. Hoe kan ik dit bedrag omlaag brengen. Ik zag dat ik boven mijn bundel had gebeld.
icon

Beste antwoord door Caspar 2 May 2017, 16:58

Bekijk originele reactie

3 reacties

Het bedrag omlaag brengen gaat niet, voorkomen dat het weer gebeurt kan wel.

De meest simpele oplossingen zijn binnen je bundel blijven door je verbruik te monitoren op je MijnSimyo pagina / app. Voor de bel/sms bundel krijg je namelijk geen waarschuwing.

Blijkt het dat je maandelijks te kort aan belminuten hebt dan kun je maandelijks je bundel(s) aanpassen naar gewenste grote.
Wanneer je boven je bundel belt is misschien voor jou onbeperkt bellen/SMS gunstig. Kijk ook naar bellen via Wi-Fi ! 🙂
Reputatie 5
Badge +9
Hoi abeldelange,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je gelijk al buitenbundelkosten hebt gemaakt. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zag dat het komt door het buiten de bundel bellen. Ik raad je daarom aan om het aantal belminuten goed in de gaten te houden op je Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Als je merkt dat je meerdere maanden buiten je bundel gaat, betekent het dat je een hogere bundel nodig hebt. Je kunt elke maand je bundels wijzigen op je Mijn Simyo!

Verder is de eerste factuur hoog uitgevallen, maar dat komt vooral door de aansluitkosten en de dubbele abonnementskosten op de eerste factuur. Klik hier voor meer uitleg (en een filmpje :P)

Heb je hier nog vragen over?

@Ray en Friesian bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,
Caspar

Reageer