.

Vraag

Hoe kan ik 160 euro buiten de bundel hebben? Ik ben een nieuwe klant.

  • 17 March 2022
  • 1 reactie
  • 182 Bekeken

Hallo,

Ik ben naar simyo overgestapt om de service wat mij nu laat schrikken. Mijn nr is geblokkeerd doordat ik met 160 euro buiten de bundel zit. Ik werk meestal op wifi, daarna werk ik hele dag waardoor ik nooit op me tel zit.

160 euro is voor mij extreem veel,  bij een andere provider betaal je 25 euro voor onbeperkt .Ik vraag me af of hier iets aan gedaan kan worden, aangezien dit meer is dan ik normaal in anderhalf jaar voor het abonnement zou betalen. 

Ik schrik hier echt van , vorige keer was ik maar 19 euro kwijt ofzo.

 

Verder, is er een mogelijkheid om een optie aan te zetten die mijn internet uit zet als mijn bundel op is, ipv dit pas doen naar 100+ euro buiten bundel kosten? 

 

Ik hoop dat kan rekenen op enige coulantie, en dat mijn extra kosten voor deze keer kwijtgescholden kunnen worden. In mijn geschiedenis is te zijn dat ik vrijwel nooit buiten bundel ga, en zeker niet voor dit soort bedragen.

Anders zal ik me abbobement beëindigen wat ik genoodzaak ben

 

Vriendelijke groeten


1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Sofia1212,

Bedankt voor je bericht. 

Ik kan het me heel goed voorstellen dat je hiervan geschrokken bent. Dit is natuurlijk geen fijn begin bij een nieuwe provider, dit is natuurlijk niet wat Simyo wilt. 

Je simkaart is op dit moment geblokkeerd wegens hoogverbruik. We blokkeren je simkaart op het moment dat je meer dan € 100,00 binnen 24 uur of meer dan € 250,00 binnen een week buiten je bundel hebt verbruikt. Dit doen we om een nog hogere factuur te voorkomen.

Internetten buiten je bundel kost € 0,15 per MB. De kosten kunnen hierdoor al snel hoog oplopen. Hier maken we ook geen geheim van, dit staat op meerdere plaatsen op onze website vermeld. Wij houden je op de hoogte door je op tijd sms'jes te sturen over je verbruik, het is jouw eigen verantwoordelijkheid hier iets mee te doen (mb's bijkopen of de mobiele data uitzetten).

Je geeft aan dat je thuis werkt, niet veel op je telefoon zit en dat je Wi-Fi altijd aan hebt staan op je telefoon. Ik vermoed dat je mobiele data aan heeft gestaan (op de achtergrond) waardoor je (buiten je bundel) internet bent gaan verbruiken. Een smartphone heeft verschillende instellingen waardoor het toestel gebruik kan maken van je mobiele data ook wanneer je de Wi-Fi aan hebt staan. Het is overigens niet mogelijk bij Simyo om een dataplafond in te stellen. 

Ik wil graag met je meekijken naar een oplossing. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met je telefoonnummer?

Groetjes,
Seren 

Reageer