.

Beantwoord

Geen iDeal, wel betalen van factuur, hoe kan ik dat doen?

  • 20 December 2014
  • 5 reacties
  • 1016 Bekeken

Hallo Simyo,

Mijn rekeningnummer is gewijzigd naar een bank die geen iDeal heeft. Nu vertelde een collega van jullie bij de klantenservice dat ik een factuur zou ontvangen op mijn email (nadat het afschrijven van mijn oude rekeningnummer mislukt is) die ik zou kunnen betalen. 
Deze email heb ik nog niet ontvangen, maar ik wil graag wel uiteraard betalen en mijn abonnement houden.
Hoe kunnen we dit oplossen?
Met vriendelijke groeten,

Crispijn
icon

Beste antwoord door RicoK 22 December 2014, 08:43

Bekijk originele reactie

5 reacties

Hoi Crispijn.

Het is maar een gedachte van mij, maar is het niet mogelijk om een betaalrekening te openen bij een bank met ideal?

Groet,
Friesian
Reputatie 7
Áls ik zou willen veranderen dan zou dat voor mij een minimale vereiste zijn! Je kunt tegenwoordig toch niet meer zonder ideal?
Dat klopt, ware het niet dat ik niet meer in Nederland woon en in het buitenland een andere betaalrekening heb die uitstekend werkt (VISA, Paypal etc). Deze Nederlandse rekening heb ik alleen om geld op te 'sparen' en om nog een rekening in euro's te hebben. Bij mijn vorige bank was ik helemaal niet tevreden, deze is uitstekend.
Het Nederlands telefoonnummer/abonnement gebruik ik vrijwel alleen als ik in Nederland ben, maar die wil ik erg graag houden. Vandaar mijn vraag over de betaling, met name omdat een medewerker aan de telefoon mij meldde dat het op deze manier mogelijk zou zijn.

Ben benieuwd of er een antwoord op de vraag is en of Simyo wellicht aan Paypal denkt te doen, of een andere manier van betalen.
Groeten,

Crispijn
Reputatie 7
Wellicht dat je in overleg met Simyo op de wijze kan betalen, zoals dat onderaan deze pagina wordt vermeld bij 'Adres en zakelijke gegevens'.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Crispijn, welkom op het Simyo forum!

Ik heb je topic even in het subforum Facturen gezet. Andere forumgebruikers kunnen het zo ook makkelijk vinden.

Het is inderdaad niet het handigste om te doen qua betalen; naar een buitenlandse rekening overstappen ;)
Maar zoals RicoK al aangeeft, onderaan deze pagina staan de betaalgegevens om met de hand te betalen.
De factuur van november hebben we nog niet geprobeerd te incasseren, dat gebeurt later deze week. Het klopt dus dat je die mail nog niet gehad hebt ;)
Tip; houd je hieraan: Omschrijving: inzake Simyo ovv mobiele nummer + factuurnummer
Dan komt het goed.

Reageer