.

Beantwoord

Factuur staat als niet betaald op mijn Simyo

  • 25 August 2013
  • 9 reacties
  • 558 Bekeken

Badge
Als ik inlog dan staat er bij mijn factuur dat deze niet is betaald terwijl de factuur iets van 4 dagen geleden al van mijn bankrekening is afgeschreven. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Natascha 26 August 2013, 15:01

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge
Wat kun je met de ijsbreker badge?
Reputatie 7
Badge +9
De IJsbreker badge krijg je als je een topic opent, de Open Boek badge als je wat meer over jezelf in je profiel zet, de Einstein badge als blijkt dat je veel van mobiele telefonie weet, de Gezelligheids badge als je voldoende gezellig bent 🙂, posten in het daarvoor bestemde topic helpt! en de Boomerang badge als je een bepaald aantal bijdragen hebt geleverd.

Je kunt niets met deze badges maar andere gebruikers van dit forum krijgen een beter beeld van je.
Reputatie 7
Badge +9
Als ik inlog dan staat er bij mijn factuur dat deze niet is betaald terwijl de factuur iets van 4 dagen geleden al van mijn bankrekening is afgeschreven. Hoe kan dit?


De verwerking van de betalingen duurt even, Simyo ontvangt deze betalingen via een derde partij (zie je afschrift), na verwerking daar gaat het door naar Simyo, daar hebben ze ook even nodig...

Misschien zou een computeradministratie helpen Simyo? 🙂
Badge +6
Als ik inlog dan staat er bij mijn factuur dat deze niet is betaald terwijl de factuur iets van 4 dagen geleden al van mijn bankrekening is afgeschreven. Hoe kan dit?

Hoi Poedel,

Ik heb het in ons betaalsysteem bekeken en de factuur is betaald. Dit moet nog worden verwerkt op je persoonlijke pagina.

@ Franswon bedankt voor het meedenken.
Badge
Dank je wel voor het nakijken en ook voor het aanpassen, er  staat nu inderdaad dat de factuur is betaald.
Badge
Okè, is helemaal duidelijk...... (ijsbreker badge)
Badge +6
Dank je wel voor het nakijken en ook voor het aanpassen, er  staat nu inderdaad dat de factuur is betaald.

Hoi Poedel,

Fijn te lezen dat het verwerkt is op je persoonlijke pagina :0.
Het gaat bij de een heel snel vind ik en bij de ander langzaam ik zie op het forum vragen staan. .als heb net me factuur betaald
Maar ben nog niet aangesloten en de vokgende dag reageren jullie met ja ff telefoon aan en uitzetten dan doet ie het maar nu lees ik kan 4 werk dagen duren????is er een verschil in verwerking dan? ? Via ideal of automatische incasso of zelf overschrij
ven? ?? Ik heb het donderdag ochtend via de ideal link overgemaakt maar ben nog steeds afgesloten? ! Is er een procedure moet je minstens een paar dagen wachten of had ik gewoon me tel aan en uit moeten zetten wat ik overigens al tig keer heb gedaan sinds donderdag
Reputatie 5
Badge +11
Het gaat bij de een heel snel vind ik en bij de ander langzaam ik zie op het forum vragen staan. .als heb net me factuur betaald
Maar ben nog niet aangesloten en de vokgende dag reageren jullie met ja ff telefoon aan en uitzetten dan doet ie het maar nu lees ik kan 4 werk dagen duren????is er een verschil in verwerking dan? ? Via ideal of automatische incasso of zelf overschrij
ven? ?? Ik heb het donderdag ochtend via de ideal link overgemaakt maar ben nog steeds afgesloten? ! Is er een procedure moet je minstens een paar dagen wachten of had ik gewoon me tel aan en uit moeten zetten wat ik overigens al tig keer heb gedaan sinds donderdag


Hoi jadaelove,

Er is inderdaad een verschil in verwerkingstijd van verschillende soorten van betalingen.

Wanneer een factuur gewoon kan worden afgeschreven en je ziet op je internetbankieren ook dat dat gedaan is, dan is alles goed en verwerkt, maar kan het een paar dagen duren voordat dat zichtbaar is op Mijn Simyo.

Wanneer er sprake is van een achterstallige factuur en je betaalt via iDeal, dan wordt dat dezelfde dag nog verwerkt. Als je al geblokkeerd bent, dan moet die blokkade handmatig eraf gehaald worden en kan het langer duren.

Als je zelf handmatig overmaakt, dan moet die betaling ook door ons handmatig verwerkt worden, en dan kan het een paar dagen duren :(

Hier heb ik al aangegeven dat je inmiddels gedeblokkeerd bent en weer kunt bellen/sms'en/internetten.

Groetjes, Ernst

Reageer