.

Beantwoord

Factuur bedragen komen niet overeen

  • 19 August 2012
  • 3 reacties
  • 662 Bekeken

hallo,

hoe kan het dat mijn facaturen zulke rare bedragen heeft?
de ene maand betaal ik -2 euro en dan die maand daarop ineens 40 terwijl ik de bundel zelden heb met 1000 smsjes.dat eigenlijk maar 13 euro moet zijn.
ik heb van de 5 maanden dat ik bij simyo bel maar 1 maand het normale bedrag op een facatuur gehad.
hoe kan dat?

mvg. Rick
icon

Beste antwoord door Alex 21 August 2012, 12:06

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Rickheij,

Als ik je facturen bekijk zie ik inderdaad dat de bedrag wat uiteenlopen. Ons systeem heeft op de factuur van -2 euro geen internet bundel in rekening gebracht. Ook op de factuur van 14,90 is geen internet bundel in rekening gebracht. Dit is vervolgens weer rechtgezet op je laatste factuur. Ik kan me voorstellen dat dit erg verwarrend is. We hopen dit in het vervolg niet meer tegen te hoeven komen. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
hallo,

oke het wordt nu een beetje duidelijk. 
jij zegt 14,90 ik neem aan dat je bedoelt van de maand juni 12,90? en ik heb in de maand juni geen internet gebruikt. 
in mei nog wel.


groetjes,

rick
Reputatie 2
Badge +1
Hey Rickheij,

De factuur die eerder door Alex genoemd werd is inderdaad de factuur waarvoor er €12,89 is geïncasseerd.

Het totaalbedrag van deze factuur is €14,90 maar omdat de vorige factuur een min factuur was, is dit bedrag (€2,01) in mindering gebracht waarna het bedrag op €12.89 uitkwam. Dit bedrag is uiteindelijk geïncasseerd.

Reageer