.

Vraag

factuur

  • 17 April 2012
  • 5 reacties
  • 645 Bekeken

Badge
Hallo ik ben Dalmasso Fernanda telefoonnummer 06*, Ik betaalde de factuurnummer 22386838 in het bedrag van 19,94 euro, de dagelijkse 03 - 04 - 2012 tot de bankrekening *. maar de situatie is, u opnieuw nam het geld van de bank met de dag 17-04-2012 voor een bedrag van 19,94 euro als factuurnummer 22386838, dat wil zeggen, dit is 2 keer dezelfde Factuur betaald, in dit geval, en wat form u kunt me terug voor het bedrag van een van deze factuur.
Excuses voor het ongemak.

Groetjes
Dalmasso

5 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Fernanda,

Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie.
Om je beter van dienst te kunnen zijn hiermee verzoeken wij je een afschrift van je bankrekening te mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] waaruit blijkt dat de factuur met factuurnummer 22386838 dubbel is betaald. Onze financiele afdeling zal vervolgens de betalingen traceren en verwerken in het systeem.

Groetjes,

Manisha
Badge
Good morning:
I received an email that I have not paid my bill, my question is why not withdrawn my bank account for the money for the bill?.. my number is 0622343923

thanks
Fernanda
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Fernanda,

Ik zie dat je deze reactie in meerdere topics hebt geopend. Daarom heb ik een nieuw topic voor je aangemaakt waar je vraag wordt besproken. Je kunt het topic hier vinden.

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo Alex:

Het probleem was dat er niet genoeg geld op de bankrekening, maar met ingang van deze datum 01/08/12 is geld op de bankrekening. Nu heb ik op je wachten tot het afsluiten van het geld van de rekening opnieuw of ik moet de storting mezelf?.

Groetjes,

fernanda
Badge +6
Hallo Alex:

Het probleem was dat er niet genoeg geld op de bankrekening, maar met ingang van deze datum 01/08/12 is geld op de bankrekening. Nu heb ik op je wachten tot het afsluiten van het geld van de rekening opnieuw of ik moet de storting mezelf?.

Groetjes,

fernanda


Beste Fernanda,

Op 20 augustus is er een e-mail gestuurd met een link van iDeal om de factuur te kunnen betalen. Ik raad je om je factuur te betalen via de link om extra kosten te verkomen.

Reageer