.

Beantwoord

Dochter heeft hoge kosten gemaakt buiten de bundel door internet. Wat kan ik doen?

  • 25 June 2022
  • 1 reactie
  • 180 Bekeken

Ik heb naast mijn eigen abonnement voor mijn kinderen ook een abonnement. Nu kreeg ik een rekening van 330€ kosten buiten bundel, ongeveer 4 gb, gemaakt door mijn dochter. Zij heeft het bericht dat haar bundel bijna op was genegeerd. Niets aan te doen helaas. Maar nu ik naar onze bundels kijk, zie ik dat haar bundel van 4 gb gratis naar 12 gb kan! De kosten van 7 euro per maand blijven dus gelijk. Ik vind dit in geen verhouding staan met de 330€ boete die mij nu word opgelegd, alleen omdat we een sms hebben gemist. 

icon

Beste antwoord door Seren 27 June 2022, 12:16

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Adriaanadriaan,

Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat je schrikt van zo'n hoge rekening. Het klopt inderdaad dat wij altijd twee waarschuwing sms'jes sturen bij 80% en 100% verbruik van de internetbundel. Jammer dat ze deze sms'jes heeft genegeerd want in het laatste sms'je word ook geïnformeerd over de buiten bundel tarieven. Het is misschien verstandig om jouw dochter op de hoogte te brengen van deze sms'jes zodat ze in de toekomst goed let op de sms'jes om hoge kosten te voorkomen. Wellicht is het ook handig om op haar toestel een datalimiet in te stellen. Zo voorkom je dat ze meer MB’s verbruikt dan ze heeft. Voor meer informatie verwijs ik je naar deze pagina: Datalimiet

Wij hebben op dit moment een Super Sale waarbij de bundels flink zijn afgeprijsd. Het is dus inderdaad mogelijk dat de zelfde bundel op dit moment voordeliger is. Ik adviseer je om af en toe een kijkje te nemen op onze website om op de hoogte te blijven van onze acties. Daarnaast kun jij vooralsnog de bundels wijzigen zodat ze vanaf 1 juli een hogere internetbundel heeft.

Ik wil je vragen om mij een privé bericht te sturen met het telefoonnummer waar het om gaat en de bijbehorende persoonlijke gegevens. Wellicht kan ik in overleg met de financiële afdeling een tegemoetkoming regelen 😊. 

Groetjes,
Seren

Reageer