.

Beantwoord

Betaling Factuur

  • 25 May 2013
  • 9 reacties
  • 603 Bekeken

Badge +1
Beste Simyo,

Ik bekijk 'Mijn Simyo' pagina en zag bij 'Facturen' dat mijn laatste factuur nog niet betaald is. De andere facturen zijn steeds automatisch afgeschreven. Ik heb alleen mijn rekeningnummer laatst gewijzigd, kan dit hier aan liggen? Hoe kan ik mijn factuur nu betalen?

Mvg Inge 
icon

Beste antwoord door Natascha 27 May 2013, 15:42

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Bij mij staat dat ook iedere maand Inge, volgens mij wordt het factuurbedrag rond de 27ste van de maand geĂŻncasseerd.

Als je naar "mijn gegevens" gaat, kun je zien welk rekeningnummer er staat.
Badge +1
Bij mij staat dat ook iedere maand Inge, volgens mij wordt het factuurbedrag rond de 27ste van de maand geĂŻncasseerd.

Als je naar "mijn gegevens" gaat, kun je zien welk rekeningnummer er staat.


Oh okee, dus het wordt nog afgeschreven en dan staat er als het goed is 'betaald'? 
Reputatie 4
Badge +8
Bij mij staat dat ook iedere maand Inge, volgens mij wordt het factuurbedrag rond de 27ste van de maand geĂŻncasseerd.

Als je naar "mijn gegevens" gaat, kun je zien welk rekeningnummer er staat.


Oh okee, dus het wordt nog afgeschreven en dan staat er als het goed is 'betaald'? 


Yep, maar check voor de zekerheid nog wel even je rekeningnummer!
Badge +1
Bij mij staat dat ook iedere maand Inge, volgens mij wordt het factuurbedrag rond de 27ste van de maand geĂŻncasseerd.

Als je naar "mijn gegevens" gaat, kun je zien welk rekeningnummer er staat.


Oh okee, dus het wordt nog afgeschreven en dan staat er als het goed is 'betaald'? 


Yep, maar check voor de zekerheid nog wel even je rekeningnummer!


      Thanks!
Reputatie 4
Badge +8
      Thanks!

Graag gedaan!
Reputatie 7
Badge +9
Hiervoor wil ik je een reputatiepunt toekennen, zus. Gaat niet, moet eerst weer 600 andere mensen nomineren. http://www.kolobok.us/smiles/standart/mda.gif
Badge +6
Beste Simyo,

Ik bekijk 'Mijn Simyo' pagina en zag bij 'Facturen' dat mijn laatste factuur nog niet betaald is. De andere facturen zijn steeds automatisch afgeschreven. Ik heb alleen mijn rekeningnummer laatst gewijzigd, kan dit hier aan liggen? Hoe kan ik mijn factuur nu betalen?

Mvg Inge 


Hoi Ingee202,

Ik zie in het systeem dat de factuur van de maand april is afgeschreven van je rekening. Dit moet nog worden verwerkt in ons systeem en op je persoonlijke gegevens.

@ Koorelle2 bedankt voor het meedenken.
Ik moet mijn rekening betalen maar weet niet hoe ben mijn code verloren/weet niet waar die is help. En waarom sturen jullie niet gewoon een mail factuur naar mijn mail.
Badge +6
Ik moet mijn rekening betalen maar weet niet hoe ben mijn code verloren/weet niet waar die is help. En waarom sturen jullie niet gewoon een mail factuur naar mijn mail.

Hoi LawofNewton,

Het is mij niet geheel duidelijk welke code je kwijt bent of niet meer weet. Bedoel je toevallig je wachtwoord om in te loggen op je persoonlijke pagina? Op 2 juni is er een e-mail gestuurd naar het e-mail adres wat wij in ins systeem hebben staan. Dat is een @live.nl e-mail adres.

Reageer