.

Beantwoord

Automatische toevoeging internet bundel

  • 4 September 2012
  • 1 reactie
  • 754 Bekeken

Badge
Onlans heb ik aangegeven weg te willen bij Simyo, zie topic https://forum.simyo.nl/abonnementen-69/abbo-beeindigen-3976/#post14004

Het antwoord van een medewerker hierop was:

Ik heb je abonnement voor je opgezegd. Je simkaart zal per vandaag worden geblokkeerd.
Op 13 augustus is er een email naar je gestuurd dat je simkaartnummer niet correct is.

Tot mijn verbazing kreeg ik gister onderstaande mail:

Beste .... ,

Voor je abonnement met telefoonnummer 06************** heb je een Internetbundel Altijd aangeschaft en deze gaat per direct in.

De kosten voor de Internetbundel Altijd vind je terug op je volgende factuur. De kosten en het aantal bundelunits wat je deze maand ontvangt, wordt berekend op basis van het aantal resterende dagen van de huidige maand. Voorbeeld: Als je de bundel halverwege de maand bestelt, betaal je de helft van het maandbedrag en krijg je de helft van het aantal bundelunits.

Met vriendelijke groet,
Het Simyo team



Hoe zit dit precies? Ik heb duidelijk aangegeven per direct weg te willen en nu krijg ik nog facturen.
icon

Beste antwoord door Alex 7 September 2012, 17:16

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi forzams,

Ik zie dat je bericht inderdaad klopt. Er is iets verkeerd gegaan in ons systeem. Ik heb dit direct laten herstellen. Er worden uiteraard geen kosten in rekening gebracht voor vaste (internet) abonnementskosten. Excuses voor de verwarring.

Groetjes,

Alex

Reageer