.

Beantwoord

Abonnement opgezegd, toch factuur

  • 23 November 2013
  • 3 reacties
  • 802 Bekeken

IK heb in augustus al mijn abonnement bij Symio opgezegd middels de nieuwe provider, toch krijg ik nog een rekening van Symio terwijl ook mijn nummer is geporteerd en ik niet eens meer kan bellen/sms/internet via Symio.
Hoe kan dit en lossen jullie dit op?
icon

Beste antwoord door Kim 25 November 2013, 23:17

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Hoi petrastap,

Allereerst welkom op het forum 🙂.

Ik zie inderdaad dat je nummer op 30-10 is overgenomen door een andere provider, dus je hebt gelijk dat je inderdaad deze factuur met de abonnementskosten van november niet had moeten ontvangen. Helaas kan ik niet tegenhouden dat de incasso gaat plaatsvinden aan het einde van de week.
Maar ik wil je vragen de incasso te storneren en dan ga ik voor je zorgen dat deze factuur ongedaan wordt gemaakt.

Excuses voor het ongemak!
Kim,

Ik heb exact hetzelfde. Ik dien geen abonnementskosten te krijgen over de maand december. 

Middels deze schriftelijke mailing aan Simyo, trek ik per direct mijn automatische incasso in. Dus per heden 21 december 2013.
Ik wil jullie eraan herinneren dat dit een wettelijk toegestane methode is, net als de rode kaart intrekking machtiging.
Ik verzoek u dus deze opdracht per direct te honoreren.
Badge +8
Kim,

Ik heb exact hetzelfde. Ik dien geen abonnementskosten te krijgen over de maand december. 

Middels deze schriftelijke mailing aan Simyo, trek ik per direct mijn automatische incasso in. Dus per heden 21 december 2013.
Ik wil jullie eraan herinneren dat dit een wettelijk toegestane methode is, net als de rode kaart intrekking machtiging.
Ik verzoek u dus deze opdracht per direct te honoreren.


Hoi msimyom,

Jij bent op 2-12 naar een andere provider gegaan. Jij krijgt dus een deel van de abonnementskosten van december terug. Dit doen wij altijd in de vorm van een terugbetaling. Die abonnementskosten staan namelijk al op de factuur voor we kunnen bepalen wanneer je bent weg gegaan. Ook staan je verbruikskosten van november op die factuur. Toen was je nog wel gewoon klant bij ons, en die dien je dus nog wel te voldoen.
Wacht dus rustig je abonnementskosten van 2-12 /m 31-12 af, die worden vanzelf terug gestort. :)

Groetjes, Charlene

Reageer