.

Internetkosten buiten de bundel

  • 22 October 2012
  • 8 reacties
  • 486 Bekeken

Badge
Hallo,
Ik ben net bij jullie klant en heb nummerbehoud aangevrAgd en dat zou vandaag in gaan..
Gister heb ik t simkaartje in mijn telefoon gestopt en hooguit 4 uurtjes op internet gezeten (buiten mn bundel) . ben nu al geblokkeerd omdat ik hoge kosten heb gemaakt á 95 euro.. Ik heb alleen maar op facebook gmail en whatsapp gezeten. Als ik een prepaid neem by een andere provider en ik neem een internetbundel ben ik goedkoper uit dan bij jullie...
Klopt dit ? en ik ben nu ook niet bereikbaar omdat ik geblokkeerd ben...

8 reacties

Badge
ohja en hoe kan ik nu de klantenservicw bellen om me nu weer aan te laten sluiten.. want ik kan nu echt helemaal niks..
Badge
snelle reacties ook bij jullie..
Badge
Ik heb het zelfde probleem. Baal je flink van 
Hallo,
Ik ben net bij jullie klant en heb nummerbehoud aangevrAgd en dat zou vandaag in gaan..
Gister heb ik t simkaartje in mijn telefoon gestopt en hooguit 4 uurtjes op internet gezeten (buiten mn bundel) . ben nu al geblokkeerd omdat ik hoge kosten heb gemaakt á 95 euro.. Ik heb alleen maar op facebook gmail en whatsapp gezeten. Als ik een prepaid neem by een andere provider en ik neem een internetbundel ben ik goedkoper uit dan bij jullie...
Klopt dit ? en ik ben nu ook niet bereikbaar omdat ik geblokkeerd ben...


Ja dit verhaal ken ik! Ik had ook net een nieuwe gsm en net mn kaartje erin gedaan.Een dag later ook afgeloten wegens hoogverbruik.Nu moet ik eerst 188 euro betalen en dan kan ik verder.Niet normaal.En niet eens van internet gebruik gemaakt.Alleen via de Wifi..
En na bellen met de klantenservice met de vraag waar ik die kosten aan gemaakt heb.Krijg ik te horen dat het nou eenmaal via mijn nr opgebruikt is.Ik wilde een specificatie,maar dat ging niet..
Je kunt dus een rekening sturen zonder te bewijzen war je daarvoor gekregen hebt..Niet normaal vind ik dat.Nu heb ik dat geld maar overgemaakt want ze houden mijn nr vast.Ik heb het abonnement opgezegd en nu bij Telfort een nieuwe simkaart aangevraagd.Deze krijg ik niet geactiveerd.Denk omdat Simyo mn nr vasthoudt...
Ik wordt hier echt pis nijdig van..
Groeten Stefan.
Badge
Hoor alleen maar slechte dingen over simyo... niemand kan mij nu bellen ook.. Heb sinds vandaag nummerbehoud dus ben net 1 dag klant... gaat al lekker...
Ga maar omzetten in prepaid en verder kijken voor een sim only by een andere provider.. Weet iemand hoe dit moet trouwens ? 🙂
Badge +2
Beste Jamayma,

Uit onze gegevens blijkt dat je gebruik hebt gemaakt van je aansluiting voordat je nummer was overgezet en dus je abonnement was ingegaan. Deze gesprekken/datasessie vallen buiten de bundel, de kosten zijn aardig opgelopen. Hierdoor ben je geblokkeerd vanwege hoogverbruik. De rekening bedraagt momenteel € 115,64. Wij kunnen je heraansluiten als je een tussentijdse betaling van € 100 naar ons overmaakt. Op het moment dat je het bedrag betaald heeft kan je ons een betaalbewijs mailen. Om het snelst te worden heraangesloten is het beter als je gelijk nadat je het mailtje hebt verstuurd om telefonisch contact met ons op te nemen. Op deze mannier kunnen wij dit gelijk bij onze financiële afdeling neerleggen zodat wij je kunnen heraansluiten. Je kan de tussentijdse betaling overmaken naar:

Rekeningnummer: 12.15.03.038
T.n.v. Buckaroo Online Payment Services
O.v.v. Simyo (het mobielnummer)

Groetjes,

Arie
Badge
Betaling heb ik gedaan en er staat dat ik 94,65 moet betalen...dat heb ik overgemaakt.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Jamayma,

Volgens onze gegevens is je aansluiting inmiddels weer actief.

Groetjes,

Alex

Reageer