.

Beantwoord

Foutieve datum ingang abonnement.

  • 25 January 2013
  • 5 reacties
  • 359 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Hallo,

Na activering van mijn simyo abonnement krijg ik ineens een rekening van ruim 100euro over december en voor januari zit ik al op 75 euro.
Nu zie ik dat jullie mijn abonnement pas hebben laten ingaan op 08-01-2013 terwijl dit al rond de 20e van December moest zijn. (Staat zo ook vermeld in jullie brief toen ik mijn simkaart ontving).

M.a.w. jullie hebben bij mij een groot bedrag afgeschreven en waarschijnlijk voor komende factuur hetzelfde waardoor ik mogelijk in financieele complicaties kan raken.

Via de telefoondesk hebben ze aangegeven dat er een storing was in het systeem en dat het inderdaad klopt dat mijn abonnement op verkeerde data is ingegaan. De kosten zouden worden verekend met de komende facturen...

Nu zit ik hier niet op te wachten en ben ik eigenlijk van plan om de financieele gevolgen voor mij door te berekenen aan jullie. Ik zie graag z.s.m. een financieele correctie waarbij het verkeerde berekende bedrag gewoon retour word gestort op mijn rekening.

M.v.g. wouter.
icon

Beste antwoord door Alex 29 January 2013, 16:03

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Woutr,

Ik heb je situatie even bekeken. Volgens onze gegevens heeft je nummeroverzetting op 24/12/12 plaats gevonden. Ons systeem heeft de overzet datum op 9/1/13 gezet. Dit is helaas te wijten aan een fout van Simyo. Waarvoor excuses. Ik heb daarom een herberekening gemaakt van alle kosten. Ik wil je vragen de onlangs afgeschreven factuur te storneren en mij hierover te berichten per privé bericht. Ik zal de onterechte kosten (€ 170,52) welke zowel in december als januari zijn gegenereerd dan laten verrekenen met je factuur en toekomstige factuur.

Kan je daarom even een privé berichtje sturen nadat je de factuur hebt gestorneerd?

Groetjes,

Alex
Badge
Ik heb de afgeschreven factuur in opdracht van Simyo laten storneren, vervolgens gaat Simyo mij aanmaning sturen !? 

Ongelovelijk, wat een slechte klantenservice.... 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Woutr,

Je hebt een herinnering ontvangen waarin het bedrag van enkel de aansluitkosten staat aangegeven.

Groetjes,

Alex
Badge
Probleem is opgelost.
Heeft wel zijn tijd gekost. Vooral de telefonische helpdesk....
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt dat je het even komt melden. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex

Reageer