Na activering van mijn simyo abonnement krijg ik ineens een rekening van ruim 100euro over december en voor januari zit ik al op 75 euro.
Nu zie ik dat jullie mijn abonnement pas hebben laten ingaan op 08-01-2013 terwijl dit al rond de 20e van December moest zijn. (Staat zo ook vermeld in jullie brief toen ik mijn simkaart ontving).
M.a.w. jullie hebben bij mij een groot bedrag afgeschreven en waarschijnlijk voor komende factuur hetzelfde waardoor ik mogelijk in financieele complicaties kan raken.
Via de telefoondesk hebben ze aangegeven dat er een storing was in het systeem en dat het inderdaad klopt dat mijn abonnement op verkeerde data is ingegaan. De kosten zouden worden verekend met de komende facturen...
Nu zit ik hier niet op te wachten en ben ik eigenlijk van plan om de financieele gevolgen voor mij door te berekenen aan jullie. Ik zie graag z.s.m. een financieele correctie waarbij het verkeerde berekende bedrag gewoon retour word gestort op mijn rekening.
M.v.g. wouter.
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie