.

Beantwoord

Alle kosten buiten de bundel.

  • 3 January 2013
  • 3 reacties
  • 554 Bekeken

Heb sinds 19-11-2012 mijn simyo simkaart geactiveerd.

Op 24-12-2012 is mijn bundel bij HI gestopt en is nummerbehoud ingegaan naar Simyo.

Wat verbaasd mij nu: alles wat ik doe (bellen en internet) staat als verbuikerskosten en naar wat ik begrijp dus buiten de bundel. (zie attachments)


Enig idee waarom dit is?
icon

Beste antwoord door Esma 10 January 2013, 14:17

Bekijk originele reactie

3 reacties

Krijg vandaag dit:

Morgen wordt je huidige mobiele nummer overgezet naar je Simyo simkaart.


LET OP! Heb je een abonnement, dan is het belangrijk dat je de Simyo simkaart vóór morgen activeert om problemen bij het overzetten te voorkomen. Ga pas bellen nadat het nummer is overgezet omdat dan je bundels worden geactiveerd.

Nummerweergave is echter al sinds 24-12-2012 met mijn eigen nummer van de vorige provider, toen is betreffende Hi simkaart er ook al mee gestopt.

Nu wel binnen een dag antwoord?
Badge
Ik zag dat je gereageerd had op mijn bericht, dus dacht zal eens bij jouw topic kijken. Het bericht dat je hierboven vermeld heb ik gisteren ook per mail gekregen terwijl idd het nummer al sinds 24 december is overgezet.
Verder nog steeds geen antwoord op m'n vraag gekregen, ga hem nogmaals ergens anders stellen...
Badge +1
Hoi Rchrdsllt,

Onze excuses voor het ongemak.

Je nummer moest 24 december overgezet worden. In het systeem is de overzetting verwerkt op 7 januari. Ik zal de gemaakte kosten in mindering brengen van je factuur.

Reageer