.

Beantwoord

Zone indeling

  • 2 May 2013
  • 7 reacties
  • 714 Bekeken

Waarom valt Zwitserland bij Simyo in zone 2. Bij veel providers is dit niet het geval.
icon

Beste antwoord door Natascha 3 May 2013, 10:42

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +6
Waarom valt Zwitserland bij Simyo in zone 2. Bij veel providers is dit niet het geval.

Hoi Marialouise,

Welkom op het forum!
Zwitserland is niet lid van de EU dat is de reden dat Zwitserland in een andere zone valt dan de andere landen die wel lid zijn van de EU.
Waarom valt Zwitserland bij Simyo in zone 2. Bij veel providers is dit niet het geval.

Hoi Marialouise,

Welkom op het forum!
Zwitserland is niet lid van de EU dat is de reden dat Zwitserland in een andere zone valt dan de andere landen die wel lid zijn van de EU.


Ik weet dat Zwitserland geen lid is van de EU.

Mijn vraag is: Waarom valt Zwitserland bij veel providers in zone 1 en bij Simyo in zone 2???
Reputatie 7
Badge +9
Providers zijn vrij om hun zone indeling te kiezen, en alle providers zijn verschillend. Simyo zal wel zijn redenen hebben gehad om hiervoor te kiezen, maar is niet verplicht om die kenbaar te maken.
Badge +6
Ik weet dat Zwitserland geen lid is van de EU.

Mijn vraag is: Waarom valt Zwitserland bij veel providers in zone 1 en bij Simyo in zone 2???


Hoi Marialouise,

Simyo maakt gebruik van de contracten die de KPN heeft afgesloten met providers in het buitenland. Dat is de reden waarom Zwitserland bij Simyo in zone 2 valt. Ik kan je niet vertellen waarom andere providers Zwitserland in zone 1 hebben staan.

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.
Het vreemde is dat bij Telfort, volgens mij ook KPN, Zwitserland in zone 1 valt.
Waar kan ik hierover een klacht indienen, want ik vind het echt te zot voor woorden. Ik had eerst mijn Abo bij Telfort en nu bij Simyo.

Als ik dit eerder had geweten, ik heb al meerdere providers gehad, dan had ik waarschijnlijk niet voor Simyo gekozen.
Badge +6
Waar kan ik hierover een klacht indienen, want ik vind het echt te zot voor woorden. Ik had eerst mijn Abo bij Telfort en nu bij Simyo.

Als ik dit eerder had geweten, ik heb al meerdere providers gehad, dan had ik waarschijnlijk niet voor Simyo gekozen.


Hoi Marialouise,

De andere aanbieders KPN & Hi hanteren zone:2 voor Zwitserland. Je mag je klacht mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] met als onderwerp klacht.

Reageer