.

Beantwoord

Kosten gemaakt vanwege internationale wateren, wat nu?

  • 4 May 2024
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Vandaag is internet geblokkeerd ivm gebruik in zone 2

Zone 2, Internationale Wateren, dat boven de € 60.50 uitkwam.

Op zich goed natuurlijk dat dit wordt gedaan,maar als dit buiten de bundel valt waarom werkt internet dan in deze zone.

Ook wordt dit niet vermeld in contract.

Er is nog 10328 mb beschikbaar, waarom is die nog niet eerst opgemaakt en komt er dan een waarschuwing.

Ben nu dus € 60.50 kwijt.

Wat kan hier mee gedaan worden financieel en wat is hier de oplossing voor in het vervolg.

Internet uitzetten tijdens internationaal reizen is een optie maar niet wensbaar.

Groet Jan 

~titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 6 May 2024, 17:38

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Jan Vers,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Je bundels zijn alleen geldig binnen zone 1, je internetbundel kun je dus alleen verbruiken in zone 1 gebied. In zone 2, 3 en 4 betaal je een buitenbundeltarief. Ben je op reis geweest met de boot? De kans is dan groot dat je verbinding maakt met een maritiem netwerk of een satelliet. Dit valt onder zone 4 en de tarieven hiervan zijn best hoog. Wij versturen hier altijd een sms over zodat je hiervan op de hoogte bent en op tijd actie kunt ondernemen. Je kunt het beste handmatig een netwerk selecteren in je telefoon of je data uitschakelen/vliegtuigmodus inschakelen om kosten te voorkomen in dit geval.

Ik ben gelijk even met je mee gaan kijken op je aansluiting en ik zie dat je geen grensbericht hebt ontvangen. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je op tijd gewaarschuwd wordt door ons. Omdat het vanuit onze kant is fout gegaan mag ik de kosten voor je vergoeden. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan help ik je hier graag mee verder!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer