.

Beantwoord

Zijn er internet bundels voor het buitenland?

  • 21 January 2015
  • 6 reacties
  • 582 Bekeken

ik ben een tevreden simyo klant maar,
Ik vind het nu zo langzamerhand wel tijd voor een internet of een bel bundel buitenland, welke aan is te schaffen tijdens je vakantie!
icon

Beste antwoord door Ali 22 January 2015, 14:48

Bekijk originele reactie

6 reacties

Helemaal mee eens!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi klickklick en rondegroot,

Allebei welkom op het forum.

Het is bij Simyo niet mogelijk om te kiezen voor buitenland bundels. Wij zijn een kleine club en richten ons vooral op het verbruik in Nederland. Daarnaast streven wij ervoor om (eerst) onze huidige producten te verbeteren.

Er zijn momenteel geen plannen om (internet-)bundels in het buitenland aan te bieden. Mocht er tóch verandering in komen dan zullen we dat naar onze klanten communiceren , maar voorlopig kunnen je het doen met de tarieven in dit overzicht.
ok ik vind het echt jammer, en ik denk dat jullie hier op termijn klanten aan gaan verliezen. veel klanten gaan op vakantie en willen ook internet.
een hoop klanten zullen een bundeltje van 2 weken erg waarderen!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi klickklick,

Daar kan ik inkomen. Momenteel zijn er veel ontwikkelingen gaande. 1 daarvan is LBO. Met je Simyo aansluiting is dat al mogelijk, we wachten nog een beetje op de buitenlandse partners. Om meer te weten te komen over LBO kun je hier even kijken. :D

Is dat iets voor je?
Kan ik wel via KPN een internetbundel voor het buitenkand aanschaffen, die heeft dat wel bijv voor 1 maand
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Annemiekedehaas,

Wat leuk dat jij je vraag hier op het forum stelt.:D

Het is helaas niet mogelijk om een bundel aan te schaffen Bij KPN. Hoewel wij het netwerk van KPN gebruiken opereert Simyo als een zelfstandig bedrijf. Dat is een beetje hetzelfde als een bepaald motorblok van een BMW gebruiken, als optie in een Mini. Helaas werkt het niet zo;) Kun je misschien een plaatselijk simkaartje kopen om te internetten?

Reageer