.

Beantwoord

WiFi in het buitenland

  • 14 July 2014
  • 6 reacties
  • 870 Bekeken

Moet internet in het buitenland aan staan als je alleen gebruik wil maken van wifi in het buitenland? 
icon

Beste antwoord door Scotsman 14 July 2014, 22:46

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Nee dat is niet nodig. Het is zelfs aan te raden het niet aan te zetten want dan krijg je ook niet met onverwachte kosten te maken als je mobiel een poging doet om via het buitenlandse mobiele netwerk een internetverbinding te maken.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi dooren, welkom op het forum van Simyo :)

Heb je wat aan het antwoord van Scotsman? Vast wel, het klopt namelijk 100% :D

@Scotsman; dankjewel!
Nee dat is niet nodig. Het is zelfs aan te raden het niet aan te zetten want dan krijg je ook niet met onverwachte kosten te maken als je mobiel een poging doet om via het buitenlandse mobiele netwerk een internetverbinding te maken.


Dank je! Helder!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi dooren,

Fijn dat je iets met het antwoord kunt! Ik wens je alvast een hele fijne vakantie!
Geldt dit ook voor een Simonly abonnement? ik wil incidenteel wel internet gebruiken (voornamelijk app) alleen via wifi. Klopt het dat ik "internet in buitenland"NIET hoef aan te zetten op de "mijnSimyo" pagina?

mvgrt
Badge +6
Hoi Peekie31,

Dat klopt, de opties op Mijn Simyo hebben alleen betrekking op je simkaart en staan daarom totaal los van de verbinding die je telefoon maakt met een Wifi netwerk.

Heb ik hiermee je vraag beantwoord? 🙂

Reageer