.

Beantwoord

Welke opties zijn er voor internet prepaid in buitenland

  • 3 February 2014
  • 4 reacties
  • 768 Bekeken

Badge +1
  • Startend Simyaan
  • 15 reacties
Ik heb een prepaid van Simyo daarmee kan ik internetten in NL.  Ik wil echter ook
wanneer ik in het buitenland ben voor vakantie bellen en internetten.
Welke alternbatieven zijn er bij Simyo maar met behoud van prepaid en zelfde telefoonnummer?
icon

Beste antwoord door MartijnR 3 February 2014, 20:09

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Daar kan ik kort in zijn omdat je met prepaid geen internet in het buitenland hebt. Wel met een abonnement.
Badge +8
Ik heb een prepaid van Simyo daarmee kan ik internetten in NL.  Ik wil echter ook
wanneer ik in het buitenland ben voor vakantie bellen en internetten.
Welke alternbatieven zijn er bij Simyo maar met behoud van prepaid en zelfde telefoonnummer?


Daar kan ik kort in zijn omdat je met prepaid geen internet in het buitenland hebt. Wel met een abonnement.

Hoi Somme,

Daar heeft Martijn®, helaas voor jou, gelijk in.
Internet in het buitenland bieden wij nog niet aan op onze Prepaid aansluitingen.
Een alternatief is het aanschaffen van een prepaid kaartje in het buitenland, of veel op zoek gaan naar lokale Wifi-mogelijkheden. Bij een Simyo Sim only abonnement is de mogelijkheid wel aan te zetten, maar er zijn nog geen speciale bundels voor het buitenland. De eerste opties die ik je noem, zijn dus vaak nog goedkoper..

Ga je binnenkort op vakantie?

Groetjes,
Charlene
Badge +1
Ik heb een prepaid van Simyo daarmee kan ik internetten in NL.  Ik wil echter ook
wanneer ik in het buitenland ben voor vakantie bellen en internetten.
Welke alternbatieven zijn er bij Simyo maar met behoud van prepaid en zelfde telefoonnummer?


Daar kan ik kort in zijn omdat je met prepaid geen internet in het buitenland hebt. Wel met een abonnement.

Hoi Somme,

Daar heeft Martijn®, helaas voor jou, gelijk in.
Internet in het buitenland bieden wij nog niet aan op onze Prepaid aansluitingen.
Een alternatief is het aanschaffen van een prepaid kaartje in het buitenland, of veel op zoek gaan naar lokale Wifi-mogelijkheden. Bij een Simyo Sim only abonnement is de mogelijkheid wel aan te zetten, maar er zijn nog geen speciale bundels voor het buitenland. De eerste opties die ik je noem, zijn dus vaak nog goedkoper..

Ga je binnenkort op vakantie?

Groetjes,
Charlene


Bedankt voor je reactie. Jammer dat dit zo is. Een prepaidkaart in het buitenland kopen is inderdaad mogelijk maar dan krijg ik wel een ander telefoonnummer. Niet handig telkens die simkaarten verwisselen.
Ik heb bij andere providers gezien, dat je extra buitenlandbundels per dag kunt activeren.
Maar ik ben nu al zo lang bij Simyo, dat ik als ik binnenkort weer in Frankrijk ben maar gaat zoeken naar WiFi.

Groet,
Somme
Badge +8
Hoi Somme,

Het is inderdaad jammer, ja. Wie weet verandert dit nog in de toekomst, als er veel vraag naar komt.
Bij abonnementen is het wel mogelijk, dus wie weet is overstappen in de toekomst een optie. :)
In hotels of op grote campings is wifi meestal wel te vinden. Of ga je naar een wat meer afgelegen gebied?

Groetjes,
Charlene

Reageer