Skip to main content

.

Bij aankomst in de VS had ik dagen geen bereik en na de hulp van Charlene (mobiel synchroniseren met iTunes en harde reset iPhone) deed de telefoon het weer. Nu na drie maanden opnieuw geen bereik. Wel voldoende saldo en alle opties "aan". Hoe kan dit toch?
Bij aankomst in de VS had ik dagen geen bereik en na de hulp van Charlene (mobiel synchroniseren met iTunes en harde reset iPhone) deed de telefoon het weer. Nu na drie maanden opnieuw geen bereik. Wel voldoende saldo en alle opties "aan". Hoe kan dit toch?



Hoi Nijv,



Weer in de VS? En de tips van vorige keer bieden nu geen uitkomst? Die waren voor de juiste instellingen, en om de sim zich te laten aanmelden. Is er iets veranderd dat je weet, bevind je je op een andere locatie misschien?

Zoek je op het moment automatisch naar een netwerk of handmatig?



Groetjes,

Charlene
Nou de grap is ik ben niet weggeweest. Ineens heb ik geen bereik meer, terwijl ik gewoon belde, sms'te en alles werkte. Ik kan nu niks, echt mega vervelend.
Nou de grap is ik ben niet weggeweest. Ineens heb ik geen bereik meer, terwijl ik gewoon belde, sms'te en alles werkte. Ik kan nu niks, echt mega vervelend.
Nou de grap is ik ben niet weggeweest. Ineens heb ik geen bereik meer, terwijl ik gewoon belde, sms'te en alles werkte. Ik kan nu niks, echt mega vervelend.



Hoi Nijv,



Dat is natuurlijk niet zo grappig 😉. Ik ben erachter, het was een storing in de Verenigde Staten. Er waren moeilijkheden met Roaming via AT&T. Die zou nu verholpen zijn. Je voelt hem al aankomen, even uit en aan je toestel, dan kan je sim weer aanmelden.

Sorry voor het ongemak wat je hebt ondervonden. Gelukkig lag het niet aan jou en mij en de instellingen ;)



Groetjes,

Charlene
Thanks, idd weer helemaal online. Wel jammer dat het 4 dagen moest duren voor alles weer functioneerde, maar goed, fijn dat het werkt. Ederom bedankt voor je feedback Charlene!
Thanks, idd weer helemaal online. Wel jammer dat het 4 dagen moest duren voor alles weer functioneerde, maar goed, fijn dat het werkt. Ederom bedankt voor je feedback Charlene!



Hoi Nijv,



Ja, vanaf het ontdekken van de problemen tot het hersteld was, heeft het een dag geduurd, zeggen de netwerkspecialisten. Maar wellicht was jij één van de eersten die er last van had. Onze excuses in ieder geval voor de onbereikbaarheid.



Groetjes,

Charlene

Reageer