.

Beantwoord

Wat zijn de instellingen voor internet in Griekenland?

  • 14 March 2017
  • 3 reacties
  • 902 Bekeken

Hoe stel ik mijn Samsung in voor internet in Griekenland
icon

Beste antwoord door Ray 14 March 2017, 16:18

Bekijk originele reactie

3 reacties

Internet op je biel in het buitenland aanzetten op je MijnSimyo - instellingen - netwerkinstellingen.
Heb je Prepaid dan kun je echter niet in het buitenland internetten behalve op Wifi.

Op je Telefoon moet (data)roaming aan staan. Check hiervoor op je toestel je netwerkinstellingen.

De tarieven zijn 6 cent per MB en zijn buiten de bundel. (vanaf 15 juni 2017) is het vanuit je bundel.
Heb een abonnement . Zal het aanzetten en kijken of hij het straks doet. Dank je voor je antwoord
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Natasja,

Welkom op het Simyo Forum :)

Het is goed te begrijpen dat je graag bereikbaar wilt zijn als je in Griekenland bent. Goed dat je komt vragen wat je hiervoor precies moet doen.

Ray heeft je al heel goed geholpen. Zoals hij aangeeft, is het van belang dat jij de optie 'Bellen in en naar het buitenland' en 'Internet in het buitenland' aanzet via Mijn Simyo. Je kunt ook 1 van de 2 aanzetten, afhankelijk van wat je wilt kunnen doen. Wil je gebruik maken van internet? Dan is het ook van belang dat je de dataroaming aanzet in jouw telefoon. Anders kun je geen connectie maken met een buitenlands netwerk.

Ik zie op dit moment de optie nog uitstaan. Mocht er iets niet gaan zoals je had gehoopt, laat het dan gerust weten. Als je meer informatie wilt over internet in het buitenland, kun je ook terecht op onze website. Verder wens ik je natuurlijk veel plezier in Griekenland!

@Ray, opnieuw bedankt voor je duidelijke en volledige antwoord!

Groetjes,
Angela

Reageer