Skip to main content
Af en toe ben ik een paar dagen in Spanje. Wat heb ik nodig om wel de beschikbaarheid te hebben over internet? Voor oa inchecken vliegreis,e-boardingpass.
Als je een prepaid aansluiting hebt, dan zul je het met wifi-spots moeten doen, omdat je met prepaid niet in het buitenland mobiele data kunt gebruiken.



Als je een simonly aansluiting hebt, dan moet je sowieso internet op je mobiel moeten aanvinken in je Mijn Simyo en je toestel geschikt moeten maken voor mobiel data gebruik.
Hoi Vaneerdeputten,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat leuk dat je eventjes naar Spanje toe gaat! Wat RicoK zegt klopt helemaal: met een Prepaid aansluiting kun je niet internetten in het buitenland, maar met een Sim Only aansluiting wel. Voor jou geldt dus dat jij wel gebruik kunt maken van internet in het buitenland omdat je een abonnement hebt. Ik zie ook dat jouw opties wat dat betreft goed staan. Deze opties kun je altijd aanpassen door in te loggen op Mijn Simyo en te gaan naar Instellingen > Netwerkinstellingen.



Het is ook belangrijk om ervoor te zorgen dat je instellingen op je toestel goed staan. Wat voor telefoon heb je? Je dient 'dataroaming' aan te hebben staan als je internet wilt ontvangen in het buitenland, bijvoorbeeld.



Denk je dat je er zo uit komt?



@ RicoK: Dankjewel voor je input!



Groetjes,

Jihane

Reageer