.

Beantwoord

Wat kost het om gebeld te worden in de EU?

  • 21 June 2017
  • 4 reacties
  • 196 Bekeken

Ik ben in Portugal gebeld op mijn Simyo nummer vanuit Nederland en dit wordt getoond als 'Verbruik buiten je bundel' op het overzicht. In de Specificaties staat het gesprek gewoon als 'Binnen bundel'.
Foutje van het Overzicht?
icon

Beste antwoord door Jihane 23 June 2017, 13:27

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dit is bekend bij simyo, hier wordt aan gewerkt.
Reputatie 7
Badge +10
Hi ThomD,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik kan me goed voorstellen dat dat verwarrend is! Ik wil je wel meteen geruststellen - het is inderdaad een weergaveprobleem. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie ook dat dat gesprek geen buitenbundelkosten veroorzaakt. Sterker nog, gebeld worden is gratis als je aan het roamen bent in zone 1. Roamen betekent dat je gebruik maakt van een buitenlands netwerk. Deze minuten gaan dus niet eens van je bundel af, en ze zullen al helemaal niet zorgen voor extra kosten.

Zoals Ron H zegt wordt hieraan gewerkt. Dankjewel voor het doorgeven 🙂

Trek je aan de bel als je een andere vraag hebt?

@ Ron H, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Dit is bekend bij simyo, hier wordt aan gewerkt.
Hi ThomD,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik kan me goed voorstellen dat dat verwarrend is! Ik wil je wel meteen geruststellen - het is inderdaad een weergaveprobleem. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie ook dat dat gesprek geen buitenbundelkosten veroorzaakt. Sterker nog, gebeld worden is gratis als je aan het roamen bent in zone 1. Roamen betekent dat je gebruik maakt van een buitenlands netwerk. Deze minuten gaan dus niet eens van je bundel af, en ze zullen al helemaal niet zorgen voor extra kosten.

Zoals Ron H zegt wordt hieraan gewerkt. Dankjewel voor het doorgeven 🙂

Trek je aan de bel als je een andere vraag hebt?

@ Ron H, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane


Bedankt beiden! 👍🏻
Reputatie 7
Badge +10
Graag gedaan namens zowel Ron H & Jihane 😃 Fijn dat je uit de voeten kan met dit antwoord. Ik wens je uiteraard nog een fijn verblijf in het buitenland. Als je in de toekomst nog eens vragen hebt, dan zien we je graag terug op ons forum!

Groetjes,
Angela

Reageer