.

Beantwoord

Wat kost gebeld worden in het buitenland zone 1

  • 18 January 2014
  • 4 reacties
  • 1013 Bekeken

Vind de omschrijving wat ingewikkeld. Wat kost gebeld worden in het buitenland zone 1 per minuut ?
icon

Beste antwoord door Scotsman 18 January 2014, 13:40

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dat kost je 8 cent per minuut. Het maakt daarbij niet uit of je een prepaid aansluiting hebt of een abonnement.
Dank voor de snelle reactie. Heb sinds gisteren een sim only bonnement bij Simyo. Ik twijfelde omdat er in de tarieven stond, dat er per seconde gerekend wordt.
Reputatie 7
Badge +9
Gebeld worden in de EU (zone 1) wordt verrekend per seconde zonder een minimum. Dat betekend dat je als je een halve minuut gebeld wordt, je ook maar 4 cent betaald. Of elke 7,5 seconde 1 cent.
Badge +8
Dank voor de snelle reactie. Heb sinds gisteren een sim only bonnement bij Simyo. Ik twijfelde omdat er in de tarieven stond, dat er per seconde gerekend wordt.Gebeld worden in de EU (zone 1) wordt verrekend per seconde zonder een minimum. Dat betekend dat je als je een halve minuut gebeld wordt, je ook maar 4 cent betaald. Of elke 7,5 seconde 1 cent.

Hoi Runado,

Ik zie dat je hier al een volledig antwoord hebt van Scotsman en Groentjuh. Dat is handig. 🙂 Omdat de binnenlandse tarieven wel per minuut worden gerekend (en afgerond) wordt dat er speciaal bij vermeld, dat het in het buitenland per seconde is. Ben jij regelmatig in het buitenland? Dat je het vraagt?

Groetjes,
Charlene

Reageer