Skip to main content
antwoord

Wat kan ik precies met de buitenlandbundel voor Canada?

• July 13, 2025
  • 6 reacties
  • 83 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo,

Ik ga binnenkort op vakantie naar Canada. Ik zie dat ik daarvoor een buitenland bundel kan aanschaffen voor internet gebruik. Kan ik met die bundel ook bellen? Ik bedoel binnen Canada, bijvoorbeeld om een hotel of camping te bellen. Of juist om familie in Nederland te bellen? En kan ik navigeren met die bundel via Google maps?

Groet Lea 

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@NeeltjeH,

Bedankt voor je bericht. Leuk om te horen dat je binnenkort op vakantie naar Canada gaat!

Ik zie dat je correct bent geïnformeerd door ​@Ron H en ​@Friesian. Super bedankt voor jullie hulp heren! 😊

De bundel is inderdaad alleen voor internetgebruik. Je kunt dus niet bellen met de bundel (behalve via Whatsapp bijvoorbeeld). Navigeren via Google Maps zou wel moeten lukken!

Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben, laat het dan gerust weten.

Groetjes,
Roeqajja

6 reacties

Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • July 13, 2025

Deze bundels zijn puur alleen voor internet gebruik dus niet voor bellen, maar je kan wel bijvoorbeeld via WhatsApp bellen.

Friesian
  • Forum Expert
  • July 13, 2025

Beste ​@NeeltjeH - Lea.

Om een wat beter beeld te krijgen wil ik je verzoeken om wat meer informatie te geven via je * Profiel * en of je 2 simkaarten in je telefoon kunt plaatsen.

Navigatie via Google Maps kan maar dat heeft ook wat beperkingen om mee rekening te mogen houden. Offline kaarten…. 

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • July 14, 2025

Hi ​@NeeltjeH,

Bedankt voor je bericht. Leuk om te horen dat je binnenkort op vakantie naar Canada gaat!

Ik zie dat je correct bent geïnformeerd door ​@Ron H en ​@Friesian. Super bedankt voor jullie hulp heren! 😊

De bundel is inderdaad alleen voor internetgebruik. Je kunt dus niet bellen met de bundel (behalve via Whatsapp bijvoorbeeld). Navigeren via Google Maps zou wel moeten lukken!

Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben, laat het dan gerust weten.

Groetjes,
Roeqajja

Friesian
  • Forum Expert
  • July 15, 2025

Hallo,

Ik ga binnenkort op vakantie naar Canada.

En kan ik navigeren met die bundel via Google maps?

Groet Lea 

Hoi ​@NeeltjeH  - Lea.

Een extra tip, advies voor je vakantie. 

Behalve Google maps navigatie kun je ook kiezen voor Waze. Waze richt zich erop om de beste auto navigatie te leveren.

(persoonlijke tip, ik zou niet kiezen bij stemmen voor gesproken straatnamen bij landen. )

Fijne vakantie gewenst in Canada. 

Forum|alt.badge.img
  • auteur
  • Beginner
  • July 16, 2025

Dank allemaal voor jullie reacties! Het is me duidelijk!

Lea

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • July 17, 2025

Hi ​@NeeltjeH,

Bedankt voor je reactie.

Graag gedaan! 😊

Groetjes,
Roeqajja