Skip to main content
Wat te doen als je gebeld bent door een raar onbekend nummer!??? dit is nu 2x gebeurd waarvan ik er 1 heb teruggebeld t was een zeer vroeg tijdstip in de ochtend, ik herkende t niet maar dacht dat er iets met familie was en belde terug.... een soort ingesprektoon kreeg ik te horen, verder niks verbinding weg wat te doen!? dit was in April.



(tevens wat ik nu bedenk ook paar keer wat vreemde bedragen op de rekening, t viel stuk hoger uit)de andere was vandaag een totaal ander nr totaal ander tijdstip dan de eerste die heb gewoon niet opgenomen ook raar nummer +31888810000!??? ik hoor t graag, bedankt
Bij dit soort vragen kan ik alleen maar zeggen, vertrouw je het niet blokkeer die nummers. Neem geen risico !
Ok heel erg bedankt, ik ga even bekijken hoe ik dat kan doen op mijn simpele Zweed, ja ik dacht al dat ' t niet in de haak was.

Het blijft onbegrijpelijk dat mensen van elkaar stelen in het 'rijke' Westen maar goed we moeten ons er maar op aanpassen 't is van alle tijden, tx ook voor t snelle antwoorden het bevestigd en helpt.



Goed weekend!
Hoi SjorsSimkaart,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat vervelend dat je wordt gebeld door onbekende nummers 😞



Helaas zien we dit de laatste tijd steeds vaker voorkomen. De tip van Friesian is heel erg goed. Blokkeer deze nummers in je telefoon als dit mogelijk is. Wij kunnen dit helaas niet voor je doen. Daarnaast raad ik je aan om niet terug te bellen of op te nemen. Via dit topic vind je meer tips en tricks hiervoor. Mocht je verder nog vragen hebben, laat je het dan weten?



@Friesian, bedankt voor je reactie.



Groetjes,

Angela

Reageer