Skip to main content
Wanneer kan men bellen en sms'n in het buitenland voor de zelfde prijs als in Nedereland.
Ik heb het vermoeden dat niemand daar een antwoord op kan geven, zelf Simyo niet. Een kristallen bol zou handig zijn, maar die zijn erg duur, en is iets wat Simyo als kleine low-cost provider zich niet kan veroorloven... 😛
Waarom kan T-Mobil het danwel
Dat zou je aan hun moeten vragen. Verschillende bedrijven bieden verschillende diensten aan. Als alle telecombedrijven precies hetzelfde aanbod zouden hebben en ook nog dezelfde prijzen, dan bestaat al snel de verdenking dat ze een kartel gevormd hebben. En dan krijgen ze de telecom waakhond aan hun broek.
Volgens het gestelde in de euro richtlijnen zou het voor 1 januari 2016 geregeld moeten zijn.

Nu is mijn vraag wanneer dat Simyo dat gaat doen voor HUN Klanten?
Hoi ajm.claassen,



Goede vraag! Voor zover ik weet is er nog geen vastgestelde datum dat alle provider roamingskosten vrij moeten zijn. Mocht dit wel zo zijn, zal je hier tegen die tijd op tijd van op de hoogte worden gebracht door ons! Toevallig weet ik waarom T-mobile dit heeft gedaan; ze willen de EU-regelgeving voor zijn. Hartstikke slim.



Helaas is hier bij Simyo nog verder niets bekend over. Daarom moet ik je het antwoord schuldig blijven 🙂.



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je reactie, Scotsman!

Reageer