Skip to main content
In de vakantie € 55,-- boven mijn belbundel.

Ik begreep dat er € 40,- bovenop de bundel je een berichtje krijgt. Dit heb ik niet gehad.

Klopt het dat je gewaarschuwd wordt?
Bij €48,40 euro aan dataverbruik zou u een waarschuwings-SMS moeten krijgen. Dit geld alleen voor dataverbruik in het buitenland en niet voor de bel- en SMS-kosten.



Bij €60,50 euro aan dataverbruik zou u afgesloten moeten worden van het internet, totdat u zelf de instructie volgt om deze blokkade op te heffen.



Recent is dit systeem nog getest door enkele andere klanten. Ik heb daar diverse keren gezien in de resultaten, dat de waarschuws-SMS ontvangen is.
Hoi Ria van vroenhoven, welkom op het Simyo forum!



Bij Simyo krijg je bij het overschrijden van je bel/sms bundel zowel in Nederland als in het buitenland géén waarschuwing. Dit is met internetverbruik wel het geval, zoals Groentjuh aangeeft.



Omdat je internet verbruik in het buitenland is gestopt bij €33,15, heb je hier geen SMS'je over gekregen. De resterende €22,26 heb je aan bellen, SMS'en en het ontvangen van gesprekken in het buitenland verbruikt.



Als het goed is kun je de factuur sinds vrijdag vinden op Mijn Simyo. In de verbruiksspecificatie kun je dit allemaal nog even zelf nakijken 🙂 Misschien wordt het dan duidelijker waar de meeste kosten vandaan komen.



Heb ik je vraag zo beantwoord?



@Groentjuh, bedankt voor je toevoeging.

Reageer