.

Beantwoord

Waarom zijn de tarieven voor het buitenland zo hoog?

  • 19 August 2014
  • 5 reacties
  • 472 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Waarom kost bellen in het buitenland of gebeld worden 450 keer zo veel als bij bijv. Lebara One? Terwijl het het zelfde netwerk is! 
Vriendelijke groet,

Aernoud
icon

Beste antwoord door Kim 21 August 2014, 11:16

Bekijk originele reactie

Wat kost bellen of gebeld worden in Thalland


5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Zo werkt het principe van de vrije markt. Buiten de EU is er geen prijsregulering dus elke provider kan vragen wat hij wil! En dat gebeurt dus ook.
Badge +6
Hoi aEr, welkom op het forum van Simyo!

Het klopt inderdaad wat Scotsman aangeeft, wij mogen buiten de EU en vanuit Nederland zelf de tarieven vaststellen.

Elk bedrijf maakt daarin haar eigen keuzes, waardoor de prijzen kunnen verschillen.

Bellen naar Nederland vanuit Thailand en gebeld worden in Thailand met een Sim Only kost overigens €2,54 per minuut, dit kan je ook hier terugvinden 🙂
Bellen naar nl kost 4,58!!! Maar nog erger 5 euro per mb data. Telecom terroristen zijn julie. Ik ga alle media gebruiken gebruiken om mensen te waarschuwen voor Simyo.
Dit sms-je kreeg ik vrijdag nog:
Welkom in Thailand! Bellen naar NL kost 458ct p/m. Bellen binnen Thailand kost 458ct p/m. Gebeld worden 254ct p/m. Sms versturen kost 51ct, sms ontvangen is gratis! Data kost 5 EUR/MB. Geen tariefberichten meer ontvangen bij de grens? Sms INFO UIT naar 1330.
**** simyo
Badge +6
Bellen naar nl kost 4,58!!! Maar nog erger 5 euro per mb data. Telecom terroristen zijn julie. Ik ga alle media gebruiken gebruiken om mensen te waarschuwen voor Simyo.
Dit sms-je kreeg ik vrijdag nog:
Welkom in Thailand! Bellen naar NL kost 458ct p/m. Bellen binnen Thailand kost 458ct p/m. Gebeld worden 254ct p/m. Sms versturen kost 51ct, sms ontvangen is gratis! Data kost 5 EUR/MB. Geen tariefberichten meer ontvangen bij de grens? Sms INFO UIT naar 1330.


Hoi aEr,

De sms die je hebt ontvangen die klopt niet, je betaalt €2,54 per minuut om te bellen naar NL en binnen Thailand. Gebeld worden kost €2,54 per minuut. En een sms sturen €0,51. Verbinding met mobiel internet in Thailand kost inderdaad €5 per MB.

We gaan onze best doen om zo spoedig mogelijk ervoor te zorgen dat de informatie in de sms wel klopt.

Uit je bericht begrijp ik dat je schrikt van onze tarieven in het buitenland, misschien is het een idee om lokaal een simkaartje aan te schaffen of verbinding te maken met internet via WiFi?

Reageer