Skip to main content

.

Beantwoord

Waarom wordt mijn simkaart niet aangemeld op het netwerk in India?

• 12 februari 2025
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

• Beginner
  • 1 reactie

Mijn sim wordt geweigerd op alle beschikbare netwerken hier in india. Automatisch selectie en handmatig.

heb de sim op buitenland via de simyoapp gezet. Een indiaase sim doet het wel.

Wat te doen?

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid.

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@Gbe,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat de simkaart geen verbinding maakt met het netwerk in India! 

Voor nu zal ik even een reset uitvoeren op de dataroaming van jouw simkaart. Zou je de telefoon voor 10 minuten kunnen uitschakelen zodat de reset kan voltooien?

Ik hoor graag of het hierna werkt. Zo niet, dan kan je proberen om de netwerkinstellingen te resetten via de instellingen van de telefoon zelf.

Groetjes,
Amy

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2407 reacties
  • antwoord
  • 13 februari 2025

Hoi ​@Gbe,

Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat de simkaart geen verbinding maakt met het netwerk in India! 

Voor nu zal ik even een reset uitvoeren op de dataroaming van jouw simkaart. Zou je de telefoon voor 10 minuten kunnen uitschakelen zodat de reset kan voltooien?

Ik hoor graag of het hierna werkt. Zo niet, dan kan je proberen om de netwerkinstellingen te resetten via de instellingen van de telefoon zelf.

Groetjes,
Amy

• auteur
  • Beginner
  • 1 reactie
  • 13 februari 2025

Hi Amy, mijn dank is groot. Het werkt👍👍

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1771 reacties
  • 13 februari 2025
Gbe schreef:

Hi Amy, mijn dank is groot. Het werkt👍👍

Wat fijn om te horen dat alles weer werkt naar behoren! Omdat dit probleem is opgelost, zal ik dit topic sluiten. Mocht je nog een vraag hebben ​@Gbe, ​kun je een nieuw topic openen. Ik wens je voor nu nog een hele fijne tijd in India!